پیرمرد 111 ساله راز طول عمر خود را در میان نهاد

© Depositphotos.com / Monkeybusinessپیرمرد 111 ساله راز طول عمر خود را در میان نهاد
پیرمرد 111 ساله راز طول عمر خود را در میان نهاد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کهن سال ترین شهروند استرالیا راز طول عمر خود را در میان نهاد .

به گزارش اسپوتنیک به نقل از نشریه LADBible، دکستر کروگر که در یک خانه سالمندان در ایالت کوئینزلند استرالیا زندگی می کند، 13 ژانویه 111 سالگی خود را جشن گرفت. این مرد  سالخورده به دلیل محدودیت های اعمال شده در رابطه با بیماری همه گیر کووید 19 قادر به دعوت از مهمانان زیادی نبود، اما این موضوع او را خیلی ناراحت نکرد.

به گفته کروگر، راز طول عمر وی بسیار ساده است: "تنفس خود را متوقف نکنید، سه بار در روز غذا بخورید و زمان به خودی خود می گذرد." استرالیایی اغلب آواز می خواند یا سوت می زند و هر روز دوازده میگو می خورد. وی می گوید: "من فکر می کنم آنها بسیار مفید هستند. و در وعده عصرانه ، من اغلب یک قوطی کنسرو ساردین را برای سوپ باز می کنم. »

غذاهایی که طول عمر را افزایش می دهند - اسپوتنیک ایران
غذاهایی که طول عمر را افزایش می دهند

استرالیایی ادعا می کند که در طول زندگی طولانی او رویدادهای خوبی خیلی بیشتر از رویدادهای بد بوده است، اگرچه او هر دو جنگ جهانی ، رکود بزرگ و خشکسالی های زیادی را طی زندگی طولانی خود دیده است. او اطمینان دارد که بشریت بر بیماری همه گیر کووید 19 غلبه خواهد کرد . وی می گوید : در کار من که دامپروری بوده ، بسیاری از مشكلات جدی را با کمک واكسن را برطرف كرده ایم و در رابطه با کرونا هم باید از واکسن استفاده شود".

این مرد کهن سال معتقد است که سن دلیل برای کنار گذاشتن  اهداف شما نیست. او تمام عمر خود را به عنوان مزرعه دار كار  كرده و در سن 86 سالگي ، پس از مرگ همسرش، به نوشتن كتاب پرداخت. در این مدت ، بیش از 300 داستان از قلم کروگر بیرون آمده است. این مرد استرالیایی 12 کتاب منتشر کرده است که آخرین آنها در 109 سالگی تولد او منتشر شده است. او همچنین شعر می سراید.

پیش از این، یک زن  108 ساله در ساکن شهر نیو بروکتون، ایالت  آلاباما آمریکا، راز طول عمر را بیان کرده بود. وی توصیه کرد که به خدا ایمان داشته باشید، به شدت  کار کنید، مهربان باشید و در امور دیگران دخالت نکنید.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала