صعود به قله دماوند به پاس زحمات وزیر امور خارجه ایران+ عکس

© AP Photo / Hadi Mizbanدیپلمات ایرانی از باز تاب میلیونی سفر ظریف در افکار عمومی چین سخن گفت
دیپلمات ایرانی از باز تاب میلیونی سفر ظریف در افکار عمومی چین سخن گفت - اسپوتنیک ایران
اشتراک
قدردانى محمد جواد ظریف از افسر بازنشسته ارتش که به پاس تلاش هاى او قله دماوند را فتح کرد!

به گزارش اسپوتنیک، تشکر محمد جواد ظریف از یک کوهنورد که به پاس زحمات او قله دماوند را فتح کرده است، در شبکه‌های اجتماعی منعکس شده است. وزیر امور خارجه ایران معتقد است که آیین جوانمردی این مرز و بوم زنده است‌.

View this post on Instagram

A post shared by Javad Zarif (@jzarif_ir)

محمد جواد ظریف در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت که "سلام دوستان
هرچقدر زمانه سخت‌تر و هجمه‌ها ناجوانمردانه‌تر، آیین مردی و پهلوانی ایران و ایرانی برجسته‌تر. ناملایمات و بداخلاقی‌های فراوان این روزها، با بزرگواری‌های سخاوتمندانه مردم دلاور و پرمهر ایران عزیز شیرین می‌شود.
جناب شاهرودی عزیز، افسر سرافراز بازنشسته ارتش پرافتخار جمهوری اسلامی ایران و رزمنده روزهای نه چندان دور دفاع مقدس اند که در شرایط سخت جوی این روزها به قله پرافتخار دماوند صعود کرده و عکس زیبا و پرمهرشان را برایم فرستاده اند با این پیام که «به دشواری وظیفه» می‌اندیشیده و خواسته‌اند با این‌کار «قوت قلبم» باشند.
ممنون جناب شاهرودی بزرگوار که یکبار دیگر به این خدمتگزار کوچک ملت بزرگ ایران یادآوری کردید که آیین جوانمردی این مرز و بوم زنده است‌‌. 
شرمنده اینهمه محبتم.
اطمینان دارم با وجود قهرمانان جوانمردی چون شما  ایران عزیز همواره سربلند خواهد ماند."

گروهی از کاربران معتقدند که این افسر بازنشسته کار جالبی انجام داده است. در مقابل دسته ای دیگر از کاربران با اشاره به مشکلات موجود در ایران معتقدند که زحمتی صورت نگرفته است که لایق قدردانی باشد. بعضی نیز بر این عقیده هستند که این یک ترفند تبلیغ برای انتخابات 1400 است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала