آیا از کدهای مخفی گوشی تلفن همراه خود خبر دارید +عکس

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر پرقدرت ترین گوشی هوشمند جهان
پرقدرت ترین گوشی هوشمند جهان  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کدهای مخفی گوشی که هر کسی باید آن را بداند!

به گزارش اسپوتنیک، تقریبا تمام اپراتورهای تلفن همراه در جهان کدهای ویژه‌ای دارند که به واسطه به‌کارگیری این کدها کاربران می‌توانند میزان کارایی گوشی تلفن همراه خود را بالا برده و بر برخی از قابلیت‌های آن بیفزایند. البه لازم به ذکر است که این کدها ممکن است بر روی هر گوشی تلفن همراه کار نکند و بسته به مدل گوشی متفاوت باشد. 

با کد *21*021# شما می توانید گوشی ود را از دسترس خارج کنید تا هر کس با شما تماس گرفت پیغام مشترک مورد نظر در دسترس نمی باشد مواجه شود. با کمک کد *#0228# از وضعیت باتری گوشی خود مطلع می شوید.
با استفاده از کد *3370# می توان آنتن گوشی خود را تقویت کنید، بنابراین اگر جایی هستید که آنتن گوشی ضعیف است این کد به درد شما خواهد خورد.
اگر قصد خاموش کردن گوشی خود را دارد می تواید با کد *#*#7594#*#* این کار را انجام دهید.
کد *67# کدی است که می توان به کمک آن تماس ناشناس برقرار کرد. کد #06#* سریال نامبر گوشی یا همان IMEI را نمایش می‌دهد. استفاده از این کد در هنگام خرید گوشی و تطابق آن با شماره سریال موجود روی جعبه گوشی و بدنه دستگاه می‌تواند به شما ثابت کند که گوشی شما اورجینال و آکبند است یا تعمیری و کارکرده است.
بسیاری از کاربران از این مطلب استقبال کرده و معتقدند که مفید بوده است. عده ای از کاربران نیز عنوان کردند که این کدها را امتحان کردند و کار می کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала