شهرت مادربزرگ 87 ساله بعلت ترویج زندگی شاد +عکس، ویدئو

© Fotolia / Christian SchwierПожилая женщина в модной одежде
Пожилая женщина в модной одежде - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شوق زندگی پیرزن 87 ساله در اینستاگرام!

به گزارش اسپوتنیک، هلن ون وینکل، مادربزرگ 87 ساله ای است که در اینستاگرام به فعالیت می پردازد. او در 85 سالگی با پیوستن به اینستاگرام که با کمک نوه او اتفاق افتاد، تبدیل به یک چهره اینستاگرامی شد.

View this post on Instagram

A post shared by BADDIE (@baddiewinkle)

 او از ابتدای فعالیت خود شروع به ترویج زندگی شاد کرد و به زنان روحیه داد که با پا گذاشتن به سن بالا هیچوقت شادی و فعالیت های خود را کنار نگذارند.

View this post on Instagram

A post shared by BADDIE (@baddiewinkle)

هلن اکنون 4 میلیون فالور دارد و یکی از چهره های محبوب اینستاگرام محسوب می شود. او با عنوان Baddie Winkle در اینستاگرام فعالیت می کند و با پوشیدن لباس های شاد و عجیب و مبارزه با سن گرایی در این عرصه شناخته شده است.

View this post on Instagram

A post shared by BADDIE (@baddiewinkle)

گفته شده است که ریحانا نیز این پیرزن سرزنده را دنبال می کند. 

بسیاری از کاربران سبک زندگی این مادربزرگ را تحسین کرده و معتقدند که او بسیار پرانرژی و شاد است. گروهی از کاربران نیز عنوان کردند که دوست دارند وقتی به سن او رسیدند مانند این مادربزرگ زندگی کنند. بعضی از کاربران نیز این مادربزرگ را با مادربزرگ های خود مقایسه کردند که عنوان کردند که معنای شاد زیستن در آنان کمرنگ است.

بعضی از کاربران نیز بر این عقیده هستند که پوشیدن چنین لباس هایی برای پیرزن 87 ساله بسیار زشت است و او باید به فکر زندگی پس از مرگ خود باشد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала