واکنش کاربران نسبت به کشمکش میان شبکه های اجتماعی و ترامپ +عکس، ویدئو

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر توئیتر و فیس بوک؛ شبکه های اجتماعی وابسته یا ترسو؟
توئیتر و فیس بوک؛ شبکه های اجتماعی وابسته یا ترسو؟ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کشمکش میان توئیتر و ترامپ همچنان ادامه دارد!

به گزارش اسپوتنیک، شبکه اجتماعی توئیتر، حساب کاربری رئیس جمهور آمریکا، دونالد ترامپ را به دلیل ترویج خشونت مسدود کرده است.

پس این اتفاق، ترامپ به سراغ حساب کاربری مخصوص ریاست جمهوری آمریکا رفته و در آنجا توییتی زد که باز هم پست او توسط توییتر حذف شد.

توییتر عنوان کرده است که پس از اتفاقات وحشتناک این هفته در آمریکا به این نتیجه رسیدیم که دونالد ترامپ با توییت‌های خود می‌توانند سبب ایجاد خشونت شود.

اما ترامپ دست از تلاش برنداشته او یک حساب دیگر به اسم تیم دونالد ترامپ باز کرد که دوباره توییتر آن را هم بست! جنگ ترامپ و توییتر همچنان ادامه دارد و سبب واکنش کاربران شبکه های اجتماعی شده است.

گفته شده است که تا به الان، صفحات کاربری دونالد ترامپ در شبکه‌های اجتماعی فیس‌بوک، اینستاگرام، توییتر و اسنپ‌چت هم مسدود شدند. علاوه بر این، اتحادیه کارکنان کمپانی گوگل نیز از این شرکت درخواست کرده حساب کاربری ترامپ در یوتیوب را نیز به حالت تعلیق درآورده است. ‌
گروه بزرگی از کاربران عقیده دارند ترامپ از آغاز ریاست جمهوری خود با انتشار توییت‌های نژادپرستانه و نادرست باعث بروز مشکلات بزرگی شده که اگر یک حساب کاربری عادی آن‌ها را مرتکب شده بود بلافاصله مسدود می‌شد و این کار باید بسیار زودتر صورت می‌گرفت. ‌
برای بسیاری از کاربرن این سئوال مطرح است که چرا آن موقع که ترامپ گفت 52 نقطه ایران را می زنم صفحه توئیتر او را بعلت ترویج خشونت نبستند؟؟؟ گروهی از کاربران نیز عنوان کردند که پس آزادی بیان چه می شود؟
این دسته از کاربران عقیده دارند مسدود کردن حساب‌های کاربری مصداق نقض آزادی بیان و سانسور عقاید در شبکه‌های اجتماعی است و مدیران شبکه‌های اجتماعی حق تصمیم‌گیری در این خصوص را ندارند.‌
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала