گلایه پژوهشگر ساخت واکسن کرونای ایرانی از تمسخر کاربران +عکس، ویدئو

© Sputnik / Ilya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر تست اچ آی وی کسانی که واکسن استرالیایی کرونا زدند، مثبت شد
تست اچ آی وی کسانی که  واکسن استرالیایی کرونا زدند، مثبت شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یک پژوهشگر ایرانی با انتشار دلنوشته‌ای در توئیتر از رفتار تمسخرآمیز هموطنانش گلایه کرد.

به گزارش اسپوتنیک، با انتشار اخبار کشف، تولید و تست واکسن‌ کرونا ساخت کشورهای مختلف، خبرهایی از تولید و تست واکسن کرونای ایرانی نیز منتشر شده است که بسیاری از مردم ایران و کاربران در فضای مجازی نسبت به آن جبهه گرفته‌‌اند. برخی با تجمع، برخی با تمسخر نسبت به واکسن کرونا ایرانی واکنش نشان می‌دهند.

به دنبال این واکنش‌ها و انتقادات یکی از پژوهشگران ایرانی که برای ساخت واکسن کرونای ایرانی مشغول فعالیت می‌باشد با انتشار تصویری از پژوهشگران با لباس‌های مخصوص به این موضوع واکنش نشان داد و نوشت: «فرض کن ۱۲ ساعت میری تو این لباس تا واکسن ایرانی بسازی؛ خسته و کوفته برمیگردی خونه می‌بینی هموطنات توی فضای مجازی دارن مسخره‌ات میکنن! خستگی به تن آدم میمونه!»

بسیاری از کاربران در واکنش به این توئیت عنوان می‌کنند در حالیکه باید پژوهشگران‌مان را تحسین و تشویق کنیم با تمسخر آنها روحیه‌شان را تضعیف می‌کنیم و این اشتباهی‌ست که عواقبش را خودمان خواهیم دید.

این کاربران از سوی خود و سایر کاربران از این پژوهشگر عذرخواهی می‌کنند و امیدوارند واکسن کرونای ایرانی که تست انسانی آن نیز انجام شده است موفقیت‌آمیز باشد تا همه مردم ایران بتوانند در برابر این ویروس واکسینه شوند.

View this post on Instagram

A post shared by mori_funny (@mori_funny)

جمعی از کاربران عنوان می‌کنند دلیل این تمسخر، وعده‌های دروغ، فریب و بی‌اعتمادی می‌باشد که بسیاری از مسئولان در ایران زمینه آن را فراهم کرده‌اند، مردمی که همیشه دروغ شنیده‌اند چگونه می‌توانند اعتماد کنند. اگر مسئولان مردم را در جریان روند ساخت و تست واکسن ایرانی قرار می‌دادند این تصور اشتباه در ذهن مردم شکل نمی‌گرفت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала