تجمع مخالفان واکسن کرونا مقابل وزارت بهداشت +عکس، ویدئو

© REUTERS / DADO RUVICصدور مجوز استفاده از واکسن Pfizer در آمریکا
صدور مجوز استفاده از واکسن Pfizer در آمریکا  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تجمع اعتراضی در مقابل وزارت بهداشت با واکنش‌های کاربران متفاوت همراه شده است.

به گزارش اسپوتنیک، در پی شیوع کرونا و تلاش دانشمندان برای کشف واکسن این ویروس منحوس، در ایران نیز ضمن اینکه واکسن داخلی تولید و تست شده است، برای تهیه واکسن خارجی نیز اقداماتی صورت گرفته است.

View this post on Instagram

A post shared by Rouydad24 (@rouydad24.ir)

اما در این میان عده‌ای مخالف واکسن هستند و در اعتراض به واکسن کرونا در مقابل وزارت بهداشت تجمع کردند. تصاویری از این اعتراض در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود و کاربران به آن واکنش نشان می‌دهند.

متنی که روی پلاکارد یکی از معترضین نوشته شده بود و انتقادهای فراوانی به آن وارد شده است این بود: «نه به واکسن داخلی، نه به واکسن خارجی! ما خودمان واکسن امام‌ کاظم داریم!»

بسیاری از کاربران عنوان می‌کنند این افراد تنها خود را می‌بینند و کاملا خودخواه هستند، آنها اگر مخالف واکسن کرونا هستند می‌توانند واکسن نزنند و اجباری در کار نیست و از واکسن مورد نظر خودشان استفاده کنند، چرا دیگران را از این حق محروم می‌کنند؟!

کاربران عنوان می‌کنند با وجود اینکه تمام دنیا برای واکسینه شدن تلاش می‌کنند عده‌ای در ایران تجمع می‌کنند و به این موضوع اعتراض می‌کنند. بسیاری از کاربران واکسن کرونا را تنها راه رهایی و ریشه کن کردن این ویروس می‌دانند، این کاربران عنوان می‌کنند واکسن کرونا حق مردم است و باید آن را مطالبه کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала