روایت خواستگاری بانوی جوان از هم‌دانشگاهی‌‌اش برای ازدواج با او +ویدئو

CC0 / Pixabay / آیا عشق در نگاه اول وجود دارد؟
آیا عشق در نگاه اول وجود دارد؟ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دختری جوان داستان ازدواج، عاشقی و خواستگاری خود را در یک برنامه تلویزیونی شرح داد.

به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی از روایت ماجرای علاقمندی بانویی جوان و درخواست خواستگاری و ازدواجش با همکلاسی‌اش در فضای مجازی بازنشر می‌شود که مورد توجه کاربران زیاد قرار گرفته است.

View this post on Instagram

A post shared by Film_clip_ax (@film_clip_ax)

نازنین پیرکاری مجری و بازیگر سابق تلویزیون، در سال ۹۷ مهمان اولین قسمت برنامه‌ی ایرانیوم می‌شود و از ماجرای ازدواج و عشقش به همکلاسی‌اش که شخصی مذهبی بود پرده برمی‌دارد. ماجرای این علاقه و ازدواج، به کاراکتر لیلا در سریال پرمخاطب "پدر" شباهت دارد که البته ریحانه پارسا بازیگر این نقش نیز در این برنامه حضور داشت.

 وی در برنامه‌ی زنده ماجرای ازدواجش را شرح داد و گفت به همکلاسی‌‌اش علاقمند شد و به بهانه جزوه به اصرار شماره تلفن همراه او را گرفت و به مدت ۶ ماه روزی ۵۰ بار با او تماس می‌گرفت تا بالاخره نظر او را جلب کرد و او با خانواده‌‌اش به خواستگاری‌اش آمدند و بلاخره پس از چهار سال ازدواج کردند.

بسیاری از کاربران نسبت به درخواست و پیشنهاد ازدواج از سوی بانوان نظرات متفاوتی عنوان می‌کنند. بسیاری معتقدند هر دو طرف حق انتخاب دارند و هیچ ایرادی ندارد که پیشنهاد ازدواج از سوی خانم صورت بگیرد. جمعی از کاربران رفتار این خانم را تایید نمی‌کنند و معتقدند بهتر است پیشنهاد ازدواج از سوی آقایان صورت بگیرد. کاربرانی اما معتقدند اگر همسر این خانم وی را نمی‌پسندید هرگز اصرار و سماجت او منجر به ازدواج آنها نمی‌شد بنابراین می‌توان گفت این مورد یک استثناء بوده است.

جمعی دیگر از کاربران ضمن تحسین این بانوی جوان، عنوان می‌کنند افرادی زیادی به خاطر ترس از پاسخ منفی شنیدن و اینکه این اتفاق برخلاف عرف جامعه ایران است سال‌ها حسرت عشقی که از دست داده‌اند را می‌خورند. کاربرانی نیز معتقدند پخش این برنامه‌ها برای تابوشکنی و ترویج این موضوع است تا بلکه در این روزها که جوانان ایرانی به خاطر مشکلات فراوانی که پیش رویشان هست و تمایلی به ازدواج نشان نمی‌دهند رغبت بیشتری به این مسئله نشان دهند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала