آگهی فروش موهای دختر ۹ ساله برای خرید گوشی تلفن همراه +عکس

CC0 / Pexels / دختر مو قرمز
دختر مو قرمز - اسپوتنیک ایران
اشتراک
انتشار یک آگهی فروش متاثر‌کننده در فضای مجازی با واکنش کاربران همراه شده است.

به گزارش اسپوتنیک، انتشار تصویری از یک آگهی فروش موی طبیعی دختر ۹ ساله در فضای مجازی، برای خرید گوشی تلفن همراه و استفاده‌ی او از برنامه شاد و شرکت در کلاس‌های مجازی با واکنش‌ کاربران و انتقاد آنان از عدم دسترسی بسیاری از دانش‌آموزان به تبلت، گوشی همراه و اینترنت همراه شده است.

View this post on Instagram

A post shared by elham (@rahasepar)

این آگهی یکی از خبرهای پربازدید اخیر فضای مجازی در ایران می‌باشد که کاربران در واکنش به آن و انتقاد از مسئولان این سوال را مطرح می‌کنند که چرا دولت لوازم تحصیل رایگان برای فرزندان خانواده‌هایی که توانایی مالی ندارند فراهم نمی‌کند؟! کاربران این دانش‌آموز دختر را نمونه هزاران دانش‌آموز در ایران می‌دانند که یا امکان تحصیل ندارند و یا از شرایط مناسب برای تحصیل برخوردار نیستند.

کاربران فراوانی عنوان می‌کنند این آگهی یکی از دردناک‌ترین آگهی‌ها پس از آگهی فروش اعضای بدن به دلیل نیاز مالی می‌باشد. آنها ضمن تاسف از بی‌توجه مسئولان به مشکلات مردم و ذکر نمونه‌های فراوان از این قبیل مشکلات، عنوان می‌کنند برای یک مادر بسیار سخت است که برای خرید گوشی موبایل و رفع نیاز فرزندش حاضر شود موهای دخترش را به فروش بگذارد.

گفته می‌شود به دنبال انتشار و بازتاب گسترده این خبر، پیگیری‌هایی در خصوص کمک به این خانواده انجام شده است و گویا چندین خیر، مبلغ مورد نظر برای خرید تبلت برای این دختر ۹ ساله را فراهم کرده‌اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала