سال ۲۰۲۰ با آرزوهای مردم چه کرد +ویدئو، عکس

© Sputnik / Vladimir Trefilov /  مراجعه به بانک تصاویر پیش بینی آغاز "جنگ سرد" جدید در سال نو 2020 میلادی
پیش بینی آغاز جنگ سرد جدید در سال نو 2020 میلادی  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
هدف‌گذاری‌ها و برنامه‌‌ریزی افراد برای سال ۲۰۲۰ تا چه حد تحقق یافت؟!

به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی از یک خانم جوان در فضای منتشر می‌شود که وی اتفاقی لیست اهداف، آرزوها و برنامه‌هایی که برای سال ۲۰۲۰ در نظر داشت را پیدا کرده و آنها را یکی یکی می‌خواند و از فرط ناراحتی اینکه به هیچ از آنها دست نیافته است یکسره می‌خندد.

در این لیست اهدافی چون درآمد بیشتر، مسافرت بیشتر، کم کردن وزن، روابط اجتماعی بیشتر، گریه کمتر، وقت گذراندن بیشتر با مادربزرگ آمده است و این در حالی‌ست که او می‌گوید به واسطه شیوع کرونا از ماه مارس بیکار شده، تمام امسال را در قرنطینه گذرانده، به خاطر خانه‌نشینی چاق‌تر شده، ارتباطاتش کمتر شده و از ابتدای پاندمی کرونا هر روز گریه می‌کند، و بدتر از همه اینکه مادربزرگش فوت کرده است.

بسیاری از کاربرانی که این ویدئو را تماشا کرده‌اند ضمن همدردی با این خانم عنوان می‌کنند آنها نیز تقریبا در شرایط مشابه و یا حتی بدتر از او امسال را به سر کردند. کاربرانی نیز عنوان می‌کنند با این ویدئو ثابت شد که برنامه‌ریزی و هدف داشتن چندان تاثیری در زندگی ندارد و زندگی قابل پیش‌بینی نیست.

جمعی از کاربران هم معتقدند باید در زمان حال زندگی کرده و نهایت استفاده را از لحظه‌های زمان حال برد تا شادی و نشاط را در زندگی احساس کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала