جنجالی شدن توصیه عجیب بلاگر ایرانی به داشتن فرزندخوانده +عکس، ویدئو

© Sputnik / Vitaliy Nevar /  مراجعه به بانک تصاویر سرباز ایرانی
سرباز ایرانی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
باران نیکراه به فالورهایش توصیه می کند که فرزند خوانده هایی چند سال کوچکتر از خود داشته باشند!

به گزارش اسپوتنیک، باران نیکراه متولد 20 شهریور سال 67 در شهر رشت ، گوینده و مجری است که بیشتر فعالیت های او ترانه سرایی در اینستاگرام است و طرفداران نسبتا زیادی نیز دارد.او به تازگی عکسی از خود و پسرخوانده اش گرفته است که فقط چند سال از او کوچکتر است و عجیب تر اینکه این پسر خانواده دارد.

کیا، نام فرزندخوانده باران نیکراه است. این بلاگر به طرفدارانش توصیه می کند که فرزند خوانده ای مانند کیا، که صاحب خانواده است، بگیرند.

باران نیکراه با انتشار یک استوری گفته است که پسر ناتنی او سرباز است و از عشق به او گوشی همراهی را پنهانی به داخل پادگان برده تا با او در ارتباط باشد.
بسیاری از کاربران معتقدند که او معنی فرزندخوانده را اشتباه متوجه شده است چرا که شخصی که از او چند سال کوچکتر است می تواند جای برادرخوانده او باشد نه فرزند خوانده. این دسته از کاربران معتقدند که شخصی که خود مادر دارد نیاز به مادر دوم ندارد.

به گفته بسیاری از کاربران، تا وقتی که اینهمه کودک بی سرپرست و بی خانواده وجود دارد، فرزندخوانده نامیدن کسی که خودش خانواده دارد کار منطقی به نظر نمی رسد.
بعضی از کاربران نیز با نگاه طنزگونه عنوان کردند که اگر کسی میخواهد می توانند شوهرخوانده خوبی شوند.
عده ای از کاربران نیز کار باران نیکراه را تایید کرده و معتقدند که تا زوایای اتفاقی را ندانیم نباید در مورد آن قضاوت کنیم
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала