عذرخواهی مجری تلویزیون بعلت توصیه کارشناس تلویزیون به رقص در شب یلدا +ویدئو

© Sputnik / Shiva Abshenasگذراندن شب یلدا برای ایرانیان چقدر تمام می شود؟
گذراندن شب یلدا برای ایرانیان چقدر تمام می شود؟ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مهمان برنامه شبکه دو بر روی آنتن زنده از مردم خواهش کرد که در شب یلدا برقصند!

به گزارش اسپوتنیک، خواهش مهمان برنامه شبکه دو تلویزیون ایران از مردم برای رقصیدن در شب یلدا و عذرخواهی مجری پس از آن سبب جنجالی در شبکه‌های اجتماعی شده است.

ماجرا از این قرار است که یک کارشناس تلویریون، در شبکه دوی سیما عنوان کرد که چون حرکات جسمی باعث می‌شود حداقل مردم شب راحت‌تر بخوابند بنابراین به مردم توصیه کرد تا در شب یلدا شعر بخوانند و برقصند تا شاید از استرس هایی که بعلت ویروس کرونا در این مدت تحمل کردند، کم شود.

در روزی دیگر، مجری همان برنامه به روی آنتن آمده و از بابت صحبت های مجری عذرخواهی کرد. او صحبت درباره رقص را یک اشتباه لفظی خواند که شاید در شان برنامه و بینندگان نبوده است. این مجری اعلام کرد که بعنوان مجری وظیفه داشتم تا کلام ایشان را بطور کامل بیان کنم اما وقت برنامه محدود بود برای همین الان از شما عذرخواهی می کنم.
View this post on Instagram

A post shared by نیوز 365 (@news365.days)

گفته شده است که تهیه کننده این برنامه بعلت صحبت کارشناس برنامه که توصیه به رقص کرده است، تذکر گرفته است.
عذرخواهی مجری سبب واکنش کاربران شبکه های اجتماعی شده است. بسیاری از کاربران معتقدند که مجری نباید از اینکه شخصی مردم را به شادی رقص توصیه می کند، عذرخواهی می کرد.
عده ای از کاربران نیز عنوان کردند که قبل از توصیه های کارشناس برنامه، اقدام به رقص کرده بودند. به گفته گروهی از کاربران، اینقدری که مجری بابت حرف کارشناس معذرت خواهی کرد، مسئولان خوزستان برای آب گرفتگی هرساله این شهر عذرخواهی نکردند. برای بسیاری از کاربران نیز این سئوال مطرح است که مگر رقصیدن عذرخواهی دارد؟!
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала