غافلگیری پرستاران بخش کرونا در آستانه روز پرستار و شب یلدا +ویدئو

© REUTERS / Yves Hermanپرستار
پرستار - اسپوتنیک ایران
اشتراک
آهنگ قرنطینه به مناسبت یلدا با هدف قدردانی از مدافعان سلامت و کادر درمان مقابل بیمارستان امام خمینی(ره) اجرا و تقدیم پرستاران شد!

به گزارش اسپوتنیک، همزمان با فرا رسیدن ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار و در آستانه شب یلدا، مرکز موسیقی مأوا به بهانه تشکر و قدردانی از پرستاران و کادر درمانی بیمارستان ها آهنگی را به صورت زنده اجرا و تقدیم آنان کرد.

این اجرای زنده که فلش ماب نیز گفته می شود، توسط حسین حقیقی خوانده شده است. مهران علوی کارگردان، طاها چوگان باز تهیه کننده و موسسه باریتون به عنوان مجری طرح، گروه اجرایی نماهنگ را تشکیل می‌دهند.

نام این فلش ماب قرنطینه است که در مقابل بیمارستان امام خمینی (ره) اجرا شد.

گفته شده است که فلش ماب اجرایی است متشکل از گروهی بزرگ و سازماندهی شده از هنرمندانی که هنوز مشهور نشده‌اند که برای سرگرمی و تفریح عموم مردم در مدت زمان موقت اجرا می‌شود

این اجرا، پرستاران و کادر درمانی بیمارستان امام خمینی را بسیار غافلگیر و شگفت زده کرد.

View this post on Instagram

A post shared by s.Ali.miranvari (@salimb.73)

کاربران بسیاری نیز از حرکت مرکز موسیقی ماوا تشکر و قدردانی کرده و برای همه بیماران و کادر درمان آرزوی سلامتی و تندرستی کردند. به گفته آنها، با این فلش ماب به عنوان بیننده بسیار اشک ریختند. 

به گفته بسیاری از کاربران، در شب های یلدایی که ما در جمع خانواده بودیم، بسیاری از پرستاران سر کار بوده و به جای حضور در خانواده، ار بیماران پرستاری می کردند که بسیار سخت است. این دسته از کاربران عنوان کردند که امسال با وجود ویروس کرونا متوجه زحمت های بی وقفه این عزیزان شدیم و از آنان به خاطر همه این سال ها ممنون هستیم.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала