قدرت عجیب ورزشکار ایرانی در غلبه بر قانون شناوری +ویدئو، عکس

© AFP 2023 / Wojtek RadwanskiДайвер в самом глубоком бассейне в мире Deepspot в Польше
Дайвер в самом глубоком бассейне в мире Deepspot в Польше - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ورزشکار جوان کوهدشتی با نیرویی قوی‌تر از نیروی جاذبه زمین می‌تواند در زیر آب فعالیت‌های مختلفی انجام دهد.

به گزارش اسپوتنیک، ویدئوهایی از قدرت عجیب یک جوان ورزشکار ایرانی در فضای مجازی منتشر می‌شود که نشان می‌دهد وی به راحتی می‌تواند بر قانون ارشمیدس غلبه کند و در زیر آب فعالیت‌های مختلف را انجام دهد.

حامد نادی ورزشکاری قوی با سابقه درخشان اهل کوهدشت لرستان است که می‌تواند زیر آب نماز بخواند، حرکت دراز نشست و شنای باستانی را انجام دهد و حتی روی دیواره‌ها و کف استخر راه برود. این جوان ورزشکار پیش‌تر رکورد هشت هزار حرکت دراز نشست در ۳ ساعت و بلند کردن اجسام سنگین و موتور ۱۲۵ را نیز به نام خود ثبت کرده بود.

توانایی منحصر به فرد این جوان ایرانی مورد توجه کاربران بسیاری قرار گرفته است و به آن واکنش‌های مثبتی نشان می‌دهند. کاربران بسیاری ضمن تشویق و تحسین این ورزشکار ایرانی، امیدوارند مسئولین به توانایی جوانانی همچون حامد نادی توجه کنند تا آنها بتواند با قدرت بیشتری در مسیری که گام برداشته‌اند پیش بروند و رکوردهای بیشتری به نام کشور ایران ثبت کنند.

View this post on Instagram

A post shared by divarpapil (@divarpapil)

کاربرانی نیز با اشاره به اینکه ورزشکاران این فعالیت را تنها برای چند ثانیه می‌توانند انجام دهند عنوان می‌کنند این کار فوق‌العاده سخت است و نیروی آمادگی جسمانی بالایی لازم دارد تا با تمرین بر نیروی جاذبه غلبه کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала