بازتاب پخش تلویزیونی صحبت‌های رهبر گروه پینک فلوید از رسانه ملی ایران +ویدئو

© REUTERS / Stefan WermuthДевушки у граффити-портрета Дэвида Боуи в Лондоне
Девушки у граффити-портрета Дэвида Боуи в Лондоне - اسپوتنیک ایران
اشتراک
‌پخش صحبت‌های ستاره موسیقی راک به ‌عنوان کارشناس مسائل سیاسی ‌‌‌در تلویزیون ایران با واکنش‌های مجازی فراوانی همراه شده است.

به گزارش اسپوتنیک، پخش صحبت‌های ستاره موسیقی راک به ‌عنوان کارشناس مسائل سیاسی در بخش گفت‌وگوی شبکه خبر ایران، در چند روز اخیر خبرساز شده است و سبب شد که کاربران ایرانی به این اتفاق واکنش نشان دهند و آن را مایه طنز و شوخی خود قرار دهند.

در این بخش خبری گفت‌و‌گوی راجر واترز خواننده، ترانه‌سرا و نوازنده سرشناس انگلیس و یکی از بنیان‌گذاران گروه معروف پینک فلوید با شبکه راشا تودی تلویزیون روسی درباره جو بایدن پخش شد که شبکه خبر تلویزیون ایران از آن به عنوان تحلیل‌گر و کارشناس مسائل سیاسی نام برد.

کاربران در این‌باره نوشتند: «در تلویزیون ایران و در مدار صدا و سیمایی‌ها، آقای راجر واترز خواننده‌ پینک فلوید "کارشناس مسائل سیاسی" است؛ و در حالی‌که اکنون آقای راجر واترز در شبکه خبر تلویزیون ایران فعال سیاسی می‌باشند در برهه‌ای از زمان جابه‌جا کردن نوارهای صوتی و ویدئوهای کنسرت و کارهای او جرم بود و ما هرگز فکر نمی‌کردیم او را به این شکل در شبکه ملی ببینیم؛ البته به این ترتیب می‌توان از این کارشناس جدید مسائل سیاسی و بین‌الملل شبکه خبر بخواهیم در کنار تحلیل‌های سیاسی روز دنیا به سوال‌هایی درباره موسیقی، به خصوص راک و گروه پینک فلوید هم پاسخ دهد.»

این کاربران همچنین با کنایه عنوان می‌کنند بهتر است به اینکه صداوسیما مصاحبه راجر واترز را پخش کرده است واکنش نشان ندهیم، شاید این بار کنسرتش را هم برای‌مان پخش کردند. جمعی از کاربران ضمن تاسف از اینکه اخیرا اشتباهات زیادی در رسانه‌ی ملی ایران اتفاق می‌افتد که آن را زیر سوال می‌برد، عنوان می‌کنند واقعا در شبکه خبر شخصی نبود که به موسیقی گوش دهد و راجر واترز را بشناسد که او را به عنوان کارشناس مسائل سیاسی معرفی نکنند؟! کاربرانی نیز با آهنگ‌های درخواستی از این خواننده به این اتفاق واکنش نشان دادند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала