در دوران کرونا هتل مناسب را چگونه انتخاب کنیم؟

© Photo / Accor Hotel Group image bankدر دوران کرونا هتل مناسب را چگونه انتخاب کنیم؟
در دوران کرونا هتل مناسب را چگونه انتخاب کنیم؟ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
زمستان، بهار، تابستان و حالا پاییز، دیگر فصلی نیست که رنگ کرونا را ندیده باشد و محدودیت‌های حاصل از این همه‌گیری زیبایی‌هایش را متأثر نکرده باشد.

10 ماه از شیوع کرونا در ایران گذشته و دیگر در گفتگو و زندگی روزمره مردم کمتر می‌توان اثری از تفریحات دید و شنید. نه تنها تفریح بلکه در تمام ابعاد زندگی فعالیت‌هایی که ضرورت کمتری دارند یا ترک شده‌اند یا قوت قبلی را ندارند. برای نمونه سفرهای تفریحی از جمله مواردی است که با شیوع کرونا همواره به عنوان ریسکی در برابر ابتلا به این بیماری معرفی و توصیه شده از آن پرهیز شود.

با این حال حتی در دوران پیش از کرونا نیز تمام سفرها با دلی‌خوش و خیالی‌راحت انجام نمی‌شد و همواره هدف سفر تعیین‌کننده بود. برای نمونه دانشجویان، بیماران و کارکنان ادارات یا شرکت‌های خصوصی با اهداف تحصیلی، درمانی و کاری مجبور به سفر هستند. مسائلی که با طولانی شدن شیوع کرونا تعطیل‌بردار نیستند و نمی‌توان به دلیل شیوع این بیماری دست از آن‌ها کشید.

در همین راستا رعایت پروتکل‌های بهداشتی در وسایل نقلیه عمومی و اقامتگاه‌ها از اهمیت دوچندانی برخوردار شده است و نظرسنجی‌ها نیز حکایت از حساسیت بالای مسافران به مسائل اقتصادی و بهداشتی در سفرهای این دوران دارد. در همین زمینه اسنپ‌ تریپ که از پلتفرم‌های خوش‌نام حوزه گردشگری است، در کنار حساسیت‌های همیشگی خود برای رعایت اصول بهداشتی در هتل‌ها با اضافه کردن امتیاز رعایت پروتکل‌های بهداشتی پیشگری کرونا،  از کاربران خود نیز به عنوان ناظران رعایت این پروتکل‌ها کمک گرفته است. پیش از این نیز لیستی از بهداشتی‌ترین هتل‌ها براساس نظر کاربران پلتفرم اسنپ‌تریپ تهیه و منتشر شده بود که هنوز هم در وبلاگ اسنپ تریپ در دسترس است.

 از این رو اسنپ تریپ تمام توان خود را برای ایجاد شرایط هر چه بهتر برای سفرهای ضروری بکار گرفته است. برای نمونه اگر در دوران کرونا مجبور به سفر به غرب کشور و رزرو هتل های تبریز هستید و یا برای انجام سفرهای کاری به جنوب کشور در فکر رزرو هتل های بندرعباس هستید، می‌توانید به لیست بهداشتی‌ترین هتل‌ها در وبسایت اسنپ تریپ مراجعه کرده و هتل مورد نظر خود را رزرو کنید. همچنین در صورت نیاز به انجام سفر به شمال کشور می‌توانید رزرو هتل های رامسر را با توجه به امتیاز کاربران  به رعایت پروتکل‌های پیشگیری از شیوع کرونا انجام دهید.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала