هزینه تمام شده تبلیغات استارت آپ جدید از تلویزیون +عکس، ویدئو

© Photo / IRNAبانک برتر ایران معرفی شد
بانک برتر ایران معرفی شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
۵۸۳ میلیارد تومان برای یک ماه تبلیغات در تلویزیون؟

به گزارش اسپوتنیک، آگهی تبلیغاتی یک استارت‌آپ جدید طی یک ماه اخیر از ۹ شبکه تلویزیونی ایران، شامل شبکه یک، دو، سه، شبکه تهران، آی‌فیلم، ورزش، نمایش، نسیم و تماشا پخش‌شده است.

تکرار این تبلیغات بصورت گسترده و مکرر با حضور بازیگر سینما و تلویزیون، سیامک انصاری سبب شده تا برای کاربران این سئوال مطرح شود که چقدر هزینه برای آنان در بر دارد؟

کاربران شبکه های اجتماعی معتقدند که پخش ۳۲۴۰ ثانیه آگهی این استارت‌آپ در روز، معادل روزانه ۱۹ میلیارد و ۴۴۰ میلیون تومان برای مالکان آن آب می‌خورد. این مبلغ در ماه تقریبا برابر با ۵۸۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان خواهد شد.

عده‌ای از کاربران معتقدند که این دسته از استارت‌آپ‌ها با تلویزیون هماهنگ هستند و پولی را برای تبلیغات به تلویزیون نمی‌دهند.
در مقابل عده‌ای دیگر از کاربران از این عدد بالا برای تبلیغات متحیر شده‌اند و معتقدند که با هزینه نصف این پول‌ می‌توان به مردم سیستان بلوچستان و استان‌های جنوبی کشور ایران، کمک شایانی کرد. گروهی از کاربران نیز معتقدند که از تکرار مکرر این تبلیغ هسته شده و دیگر دوست ندارند که سیامک انصاری را در تلویزیون و برای این تبلیغ ببینند.

بعضی از کاربران نیز با سیامک انصاری شوخی کرده و معتقدند که او مردم ایران را کچل کرده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала