گردانندگان سایت‌های شرط‌بندی تحت تعقیب اینترپل +عکس

CC0 / Pixabay / پلیس بین‌الملل در تعقیب نیلی افشار، از تبلیغ کنندگان سایت‌های شرط‌بندی در ایران
پلیس بین‌الملل در تعقیب نیلی افشار، از تبلیغ کنندگان سایت‌های شرط‌بندی در ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
درخواست ایران از پلیس اینترپل برای تحت پیگرد قرار گرفتن برخی از گردانندگان سایت‌های شرط‌بندی، با واکنش‌های کاربران همراه شده است.

به گزارش اسپوتنیک، در حالی‌که منابع رسمی در ایران خبرهایی مبنی بر پیگیری پلیس بین‌الملل برای دستگیری افرادی که گرداننده سایت‌های شرط‌بندی هستند و یا در تبلیغ سایت‌های شرط‌بندی همکاری دارند منتشر نکرده است، برخی از خبرگزاری‌های ایران، اخباری در این زمینه منتشر می‌کنند که واکنش‌های جمعی از کاربران را نیز به دنبال داشته است.

یکی از این افراد شخصی به نام نیلوفر صفری‌زاده چوکامی با نام مستعار نیلی افشار می‌باشد که گفته می‌شود وی در سایت شرط‌بندی مرتبط با پویان مختاری همکاری داشته است. به دنبال خبر بازداشت او در فرودگاه مالدیو، خبرهایی نیز با عنوان هشدار قرمز پلیس اینترپل به درخواست ایران برای پویان مختاری یکی دیگر از گردانندگان تارنمای قمار صادر شده است که سبب شد او ترکیه را ترک کند.

این در حالی‌ست که پویان مختاری در صفحه شخصی اینستاگرامش مدعی شد نیلی افشار بازداشت نشده و به سفر رفته است و اعلام قرمز اینترپل که برای او صادر شده نیز مربوط به گذشته است.

View this post on Instagram

A post shared by ریپورت (@report_a1)

بسیاری از کاربران عنوان می‌کنند اعضای باند این گروه باید دستگیر شوند. این کاربران ضمن اینکه عنوان می‌کنند ناباورانه است در حالی که پلیس نتوانسته خاوری و امثال او را دستگیر کند به دنبال این افراد باشد و پیگیر دستگیری آنها باشد، عنوان می‌کنند اگر این اتفاق حقیقت داشته باشد و این افراد بازداشت شوند کمک بزرگی به جوانان ایرانی شده است چراکه بسیاری از جوانان فریب سایت‌های شرط‌بندی را می‌خورند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала