دستگیری سارقانی که با خشونت از بانوی کرمانشاهی سرقت کردند +ویدئو، عکس

© Fotolia / Jacob Lundمبارزه خانم سالمند شجاع با دزد + ویدئو
مبارزه خانم سالمند شجاع با دزد + ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تحقق وعده حافظان امنیت برای دستگیری سارقان خشن در کرمانشاه موجی از واکنش‌های مثبت کاربران را به دنبال داشته است.

به گزارش اسپوتنیک، چندی پیش انتشار گسترده ویدئوی سرقت خشن دو سارق از یک بانوی رهگذر در کرمانشاه در رسانه‌های اجتماعی ایران، که سارقان پس از حمله، به سرقت اکتفا نکرده و با ضرب و شتم سبب بیهوش شدن این بانو شده و متواری شدند موجب ناراحتی و نگرانی مردم و انتقاد بسیاری از کاربران در فضای مجازی شد.

View this post on Instagram

A post shared by Rouydad24 (@rouydad24.ir)

به دنبال این اتفاق فرمانده انتظامی کرمانشاه و مسئولان قضایی این اطمینان خاطر را به مردم دادند که به سرعت سارقان دستگیر شده و اجازه ایجاد ناامنی به هیچ فردی را نمی‌دهند. اکنون این دو سارق خشن در کمتر از ۱۰ روز در استان البرز و شهرهای شمالی ایران شناسایی و دستگیر شدند.

بسیاری از کاربران ضمن ابراز خوشحالی از دستگیری عاملان این سرقت، عنوان می‌کنند باید شدیدترین مجازات برای این سارقان در نظر گرفته شود و مجازات آنها نباید تنها زندان باشد که پس از آزادی دوباره به این کار روی آورند. این کاربران معتقدند عذرخواهی و توبه این افراد واقعی نیست و این افراد تظاهر به پشیمانی می‌کنند.

جمعی از کاربران علت این اتفاق را فقر و فلاکت می‌دانند اما گروهی با این مسئله مخالفت می‌کنند و معتقدند این حرفه‌ی برخی افراد می‌باشد که از دیگران زورگیری کنند. این کاربران علت زورگیری، رفتار خشن و وحشیانه را فقر فرهنگی و ضعف در آموزش و پرورش و علل مشابه دیگر عنوان می‌کنند.

برخی از کاربران نیز عنوان می‌کنند تا زمانی که در این مملکت صورت خلافکاران و اختلاسگران شطرنجی می‌شود و نام‌شان به صورت مخفف چاپ می‌شود این وضعیت ادامه خواهد داشت. این کاربران این سوال را مطرح می‌کنند که منفعت و امنیت عمومی با ارزش‌تر است یا آبروی مجرمان؟!

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала