گم شدن عینک نخست وزیر فرانسه، سوژه ای جذاب برای رسانه‌ها +ویدئو

© AP Photo / Gonzalo FuentesFrench government "deconfinement" coordinator Jean Castex leaves after a videoconference with the French President and French mayors at the Elysee Palace in Paris after the country began a gradual end to the nationwide lockdown following the coronavirus disease (COVID-19) outbreak in France, Tuesday May 19, 2020
French government deconfinement coordinator Jean Castex leaves after a videoconference with the French President and French mayors at the Elysee Palace in Paris after the country began a gradual end to the nationwide lockdown following the coronavirus disease (COVID-19) outbreak in France, Tuesday May 19, 2020 - اسپوتنیک ایران
اشتراک
جستجوی ژان کاستکس در یک سخنرانی برای پیدا کردن عینکش سوژه خبرنگاران و رسانه‌ها شده است.

به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی از ژان کاستکس نخست وزیر فرانسه در یک سخنرانی، در فضای مجازی منتشر می‌شود که این ویدئو بسیار پربازدید بوده و مورد توجه کاربران قرار گرفته است. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالیکه ژان کاستکس عینکش بر روی چشمانش بود با جدیت تمام به دنبال پیدا کردن عینک خود در جیب‌های کتش و روی میز بود و این لحظه سوژه رسانه‌ها شده است.

View this post on Instagram

A post shared by Rouydad24 (@rouydad24.ir)

کاربران بسیاری علت این اتفاق را استرس و مشغله‌‌ی فکری او عنوان می‌کنند و معتقدند این اتفاق برای افراد عینکی کاملا عادی است و حتی برای هر فردی ممکن است پیش آید که چیزی را در دست و یا به تن داشته باشد اما بدون اینکه متوجه آن شود دقایقی را به دنبال آن بگردد.

کاربرانی نیز که از عینک استفاده می‌کنند عنوان می‌کنند بارها برایشان پیش آمده است که به دنبال عینک خود گشته‌اند و حتی گاهی از پیدا کردن آن ناامید شده‌اند در حالیکه عینک بر روی چشمانشان بود. برخی از کاربران عنوان می‌کنند این موضوع نباید سوژه رسانه‌ها شود چراکه یک اتفاق عادی است و ممکن است برای هر کسی پیش آید.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала