مهاجرت خواننده پاپ دیگری از ایران +عکس، ویدئو

© Sputnik / Evgenya Novozheninaعلی جنتی : نیروی انتظامی اجازه لغو کنسرت ها و نمایش ها و... را ندارد
علی جنتی : نیروی انتظامی اجازه لغو کنسرت ها و نمایش ها و... را ندارد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رضا شیری نیز از ایران مهاجرت کرد!

به گزارش اسپوتنیک، با اینکه موضوع مهاجرت موسیقی‌دان ها و خوانندگان از ایران از گذشته وجود داشته است اما مدتی است شکل جدی‌تری به خود گرفته است. پس از مهاجرت شادمهر عقیلی، مانی رهنما، مهراد جم و .... اکنون نوبت به رضا شیری رسیده است.

رضا شیری پس از خروج از ایران در یک گفتگوی لایو اینستاگرامی با مسعود صادقلو، خواننده پاپ، خبر مهاجرتش را تایید کرد. رضا شیری پس از خروج از ایران و ضمن تایید خبر مهاجرت خود، گفت که من نه فرار کردم و نه پشت به مملکت ام کردم. فقط برای تغییر سبک زندگی ام بعد ۳۷ سال از ایران خارج شدم.

رضا شیری متولد 22 تیر 1362 در تهران ، خواننده و آهنگساز می باشد. او فوق دیپلم رشته معماری دارد و خواندن را ابتدا از قرائت قرآن شروع کرد و حال در عرصه موسیقی می درخشد. او پسر پهلوان مرتضی شیری قهرمان دو دوره بوکس ایران و دارنده طلای آسیا و اولین ورزشکار بعد از انقلاب که مجوز حضور در المپیک گرفت می باشد مادرش خانه دار بوده و یک خواهر بزرگتر بنام ندا و دو خواهر کوچکتر از خود بنام های فاطمه و مونا دارد که هر سه آنها ناشنوا هستند.

بسیاری از کاربران معتقدند که مهاجرت خوانندگان از ایران سبب ناراحتی آنان می شود. بسیاری از هواداران او، برای او آرزوی موفقیت و سلامتی کردند. عده ای نیز بر این عقیده هستند که این دسته از مهاجرت ها برای بیشتر دیده شدن است. عده ای دیگر از کاربران عنوان کردند که کشور ترکیه شرایطی عالی برای مهاجرت ندارد و خوانندگان فقط برای راحتی کار خود و عدم نیاز به مجوز اینکار را می کنند‌.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала