حرکت نمادین همسر شهردار استانبول در روز جهانی معلولین +عکس، ویدئو

© Photo / SAEED ZAROORIسعید ضروری، فعال حقوق معلولین، روزنامه نگار و کار آفرین
سعید ضروری، فعال حقوق معلولین، روزنامه نگار و کار آفرین - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دیلک امام‌اوغلو برای لمس مشکلات معلولین شهر استانبول در روز جهانی معلولین با ویلچر در سطح شهر تردد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، دیلک امام‌اوغلو، همسر اکرم اما‌م‌‌اوغلو شهردار کلانشهر استانبول، سوم دسامبر در روز جهانی معلولین برای بررسی مشکلات معلولین با ویلچر در شهر استانبول تردد کرد. انتشار تصاویری از اقدام وی در فضای مجازی مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

View this post on Instagram

A post shared by Rouydad24 (@rouydad24.ir)

دیلک امام‌اوغلو همچنین با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش چنین نوشت: «در ۳ دسامبر، روز جهانی معلولین، عشق خود را به همه افراد با نیازهای ویژه و خانواده‌های آنها که از حمایت آنها امتناع نمی‌کنند، تقدیم می‌کنم، آرزو می‌کنم جهانی باشد که ما با هم بر موانع غلبه کنیم.»

کاربران بسیاری از وی بخاطر توجه به معلولین و تلاش برای حل مشکلات آنها تشکر کردند و امیدوارند مشکلات زندگی و رفت و آمد معلولین در سراسر دنیا کمتر شود. کاربرانی اما معتقدند باید به جای شعار دادن، مشکلات و مسائلی را که افراد دارای معلولیت برای رفت و آمد در سطح شهرها دارند برطرف کرد.

View this post on Instagram

A post shared by Rouydad24 (@rouydad24.ir)

برخی از کاربران نیز عنوان می‌کنند علاوه بر اینکه باید خدمات رفاهی برای معلولین مهیا شود، باید به مردم نیز از نحوه‌ی ارتباط صحیح با معلولین آگاهی داد تا بدانند چگونه ارتباط درستی با معلولین داشته باشند که موجب ناراحتی و آزار آنان نشود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала