مدل سلمی الشیمی؛ عکس های نیمه برهنه در محوطه اهرام و انزجار مردم مصر

CC BY 2.0 / Keith Yahl / The Great Pyramid of Gizaمدل سلمی الشیمی؛ عکس های نیمه برهنه در محوطه اهرام و انزجار مردم مصر
مدل سلمی الشیمی؛ عکس های نیمه برهنه در محوطه اهرام و انزجار مردم مصر  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
چه چیزی مردم را بسیار عصبانی کرده - لباس یا فرم عجیب و غریب زن؟

اسپوتنیک به نقل از العربیه امارات می نوسد: این زن مصری در مورد عکس گرفتن های "فاسد" در زمین بناهای تاریخی می تواند در حد کامل قانون پاسخ دهد.

عکس های این مدل با لباس ملکه مصر باستان جنجالی در آن کشور را برانگیخته است. مصطفی وزیری دبیرکل شورای عالی آثار باستانی مصر،  پرونده را علیه مدلی که با لباس یک ملکه مصر باستان در پس زمینه یک اثر باستانی عکس گرفت، به دادستانی تحویل داد. رقصنده مصری این عکس ها را در شبکه های اجتماعی منتشر کرد.

این مقام خواستار بررسی این حادثه و اتخاذ اقدامات قانونی لازم شد. وزیر مصری علاقه مستمر این اداره به حفاظت از آثار باستانی و تاریخ تمدن مصر باستان را تأیید کرد و افزود: هرکس که نسبت به آنها توهین کند، در حد کامل قانون مجازات خواهد شد.

مدل سلمی الشیمی با پوشیدن لباس مشکی که زیر آن لباس ملکه مصر باستان بود به منطقه اهرام باستان وارد شد. در آنجا از او در  زمینه اهرام عکس گرفته شد. این مدل چند عکس و فیلم گرفته که بعداً در شبکه های اجتماعی منتشر کرده است.

این عکس ها خشم و انزجارعمومی را برانگیخت و محافل اجتماعی خواستار تحقیق در مورد آن حادثه شدند. مصری ها عکس های سلمی الشیمی را خشمگین کننده تمدن مصر باستان و ملکه های مصر باستان دانستند. کمپینی در توییتر راه اندازی شد که در پاسخ به آن، وزارت آثارباستانی مصر تصمیم گرفت تحقیق را آغاز کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала