صف هزاران کبوتر جنگلی برای گرم کردن یکدیگر +ویدئو

© Flickr / Anton Vakulenkoبه دام افتادن کبوتری در هند به اتهام جاسوسی برای پاکستان
به دام افتادن کبوتری در هند به اتهام جاسوسی برای پاکستان   - اسپوتنیک ایران
اشتراک
هزاران کبوتر در پارک ملی کرخه برای گرم کردن همدیگر روی کابل‌های برق صف بستند و منظره بسیار زیبایی را به تصویر کشیدند.

به گزارش اسپوتنیک، تصاویر و ویدئوهای بسیاری زیبایی از صف کشیدن هزاران کبوتر به طول چند کیلومتر بر روی سیم‌های برق در پارک ملی کرخه که یکی از مناطق جنگلی سرسبز و حفاظت شده در شمال خوزستان است در فضای مجازی منتشر می‌شود. این کبوتران که با آغاز فصل سرما برای گرم کردن همدیگر صف‌های طولانی می‌کشند تا خود را از سرما حفظ کنند منظره‌ی بسیار زیبایی بوجود آوردند که مورد توجه کاربران فراوانی قرار گرفته است.

بسیاری از کاربران عنوان می‌کنند این تصاویر و ویدئوها بسیار زیبا و شگفت‌انگیز هستند و از تماشای آن لذت می‌برند. آنها امنیت این پرندگان را در سایه حفاظت محیط بانان از پارک‌های جنگلی می‌دانند. این کاربران همچنین عنوان می‌کنند در فصل سرما باید بیشتر مراقب پرندگان و حیوانات باشیم و با مهربانی به آنها توجه کنیم. برخی از کاربران هم به شکار پرندگان در این روزهای سرد اشاره می‌کنند.

محمد الوندی رئیس اداره پارک ملی کرخه نیز در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز گفت: «ماموران یگان حفاظت محیط زیست پارک ملی کرخه در پی گزارشاتی مبنی بر شکار پرندگان وحشی در مناطق آزاد و خارج از محدوده پارک و منطقه حفاظت شده کرخه و اراضی کشاورزی بخش شاوور موفق به شناسایی و دستگیری چند گروه موتور سوار در حال شکار در منطقه شدند و از متهمان ۲ قبضه سلاح شکاری، یک دستگاه موتورسیکلت و لاشه ۱۲ قطعه پرنده کبوتر جنگلی کشف و ضبط شد و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.»

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала