مرگ مغزی دختر جوان پس از مصرف قرص ضد استرس کرونا +عکس

CC0 / Pixabay / Банка с таблетками
Банка с таблетками - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مسمومیت دارویی که بعلت استفاده از قرص ضد استرس کرونا صورت گرفته بود، جان یک دختر 25 ساله را گرفت!

به گزارش اسپوتنیک، پریسا حاجی زاده نام دختری 25 ساله بود که با استرس کرونا دست و پنجه نرم می کرد. اخبار مختلف مربوط به کرونا، ترس فراوانی به جان این دختر جوان انداخته بود و با توجه به اینکه در یک فروشگاه زنجیره ای کار می کرد که با مردم در ارتباط بود، هر روز نگرانی‌اش بیشتر از قبل می‌شد به حدی که مجبور شد تا به پزشک مراجعه کند و قرص ضد استرس مصرف نماید. وی پس از مصرف داروی ضد استرس کرونا دچار مسمومیت دارویی شده که منجر به مرگ مغزی او شد.

گفته شده است که پزشک پریسا پس از معاینه وی، عنوان کرده که او سالم است و فقط استرس دارد و استرس ناشی از کرونا این روز‌ها امری طبیعی است. سپس برای اینکه او راحت ‌تر بخوابد و کمی از استرسش کم‌ شود قرصی برای او تجویز کرده است.
پریسا پس از استفاده از قرص، دچار تنگی نفس شدید شده و حالت تهوع پیدا کرد و سپس از هوش رفت. پس از معاینه تکنسین‌های اورژانس با توجه به این که او نبض نداشت، بلافاصله او را به بیمارستان شهریار منتقل کردند اما بعلت مسمومیت دارویی به کما رفته و دچار مرگ مغزی شد.

گفته شده است که با رضایت والدین پریسا پس از مرگ مغزی، اعضای بدن او به چهار بیمار نیازمند عمر دوباره‌ای بخشیده است.  قلب، کبد و کلیه‌های پریسا حاجی زاده به چهار بیمار نیازمند اهدا شده تا این بیماران فرصت دوباره‌ای برای ادامه زندگی پیدا کنند.

بسیاری از کاربران از این حادثه متاثر شده و دکتر پریسا را مقصر این اتفاق ناگوار می دانند و خواستار مجازات وی شدند. به گفته بسیاری از کاربران، ترس از کرونا، بیش از خود این بیماری سبب مشکلاتی برای افراد شده است. گروهی از کاربران عنوان می کنند که پیش از هر چیز، همه افراد جامعه باید راه های کنترل ترس ناشی از کرونا را یاد بگیرند و بعد پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند تا به این بیماری دچار نشوند.

بعضی از کاربران معتقدند که افرادی که بخاطر ترس از ویروس کرونا، جان خود را از دست داده اند کم نیست که تنها راه آن یادگیری روش های پیشگیری از این بیماری است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала