آپارتمان‌ لاکچری ۶۰۰ میلیارد تومانی در تهران +عکس، ویدئو

© Photo / kilid.comبهترین روش اجاره و خرید آپارتمان
بهترین روش اجاره و خرید آپارتمان - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کاربران ایرانی به گران‌ترین واحدهای مسکونی در شمال تهران واکنش نشان دادند.

به گزارش اسپوتنیک، خبری که در چند روز گذشته مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفته است که مربوط به گزارشی از یک آپارتمان ۲۵ واحدی در شمال تهران با قیمت متری ۱۸۰ تا ۲۸۰ میلیون تومان می‌باشد.

روزنامه جمهوری اسلامی در این رابطه نوشت: «آنچه می‌خوانید ویژگی‌های یک مجموعه مسکونی است که در شمال تهران و در زمینی به مساحت ۶۱۰۰ مترمربع و با زیربنای کل ۷۰۰۰۰ مترمربع در حال احداث است. در آگهی تبلیغ این مجموعه آمده است این مجتمع در ۳۱ طبقه (۲۵ طبقه مسکونی روی همکف و ۵ طبقه زیرزمین) شامل ۶۰ واحد آپارتمان مسکونی (۴۵۰ و ۵۵۰ و ۱۰۰۰ و ۲۰۰۰ مترمربع) و دارای ۴۶۰ واحد پارکینگ می‌باشد. واحد‌های این طبقات دارای آسانسور مجزا با ۴۰۰ متر باغ چهارفصل هستند.
با یک محاسبه ساده می‌توان فهمید کسی که طبقه آخر را خریده، حدود ۶۰۰ میلیارد تومان برای آن پول داده است. این شخص چقدر باید پول داشته باشد که فقط برای یک واحد مسکونی خود چنین مبلغی بپردازد؟»

بسیاری از کاربران عنوان می‌کنند زندگی‌های لاکچری و اشرافی مدت‌هاست در ایران باب شده است. آنها این سبک از زندگی را فاصله طبقاتی می‌‌دانند و عنوان می‌کنند چگونه است که برخی برای خرید مرغ و گوشت پول ندارند و برخی دیگر این چنین در خانه‌های لاکچری زندگی می‌کنند. برخی از کاربران با کنایه عنوان می‌کنند هیچ اشکالی ندارد و معیشت مردم با هم فرق دارد.

کاربرانی هم بر این باورند افرادی که قدرت خرید بالاتری دارند و نسبت به عموم مردم سبک زندگی متفاوت‌تری دارند، از فکر خود استفاده می‌کنند تا برای خود زندگی بهتری مهیا کنند بنابراین نباید به آنها حسادت کرد و برچسب‌ها ناشایستی به آنها زد اما کاربرانی در پاسخ به این گروه عنوان می‌کنند که صحبت آنها در مورد ثروت نامعقول می‌باشد که از راه دزدی و اختلاس به دست آمده است و موارد زیادی از آن در ایران دیده شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала