هشتگ ترامپ پوشکی ترند جهانی شد +عکس

© Depositphotos.com / Defotobergپوشک
پوشک - اسپوتنیک ایران
اشتراک
واکنش گسترده کاربران به احتمال استفاده ترامپ از پوشک مخصوص بزرگسالان سوژه خنده و ترند جهانی شده است.

به گزارش اسپوتنیک، انتشار تصاویری از دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در یک نشست خبری که پشت میز کوچکی نشسته بود و به خاطر احتمال استفاده او از پوشک بزرگسالان نشستن او حالت خاصی به خود گرفته بود حاشیه‌‌ساز شد و مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفته است.

کاربران بسیاری با هشتگ DiaperDon به این موضوع واکنش نشان می‌دهند و این اتفاق را سوژه خنده خود در صفحات اجتماعی کرده‌اند. جمعی از کاربران کاریکاتورهایی که در این رابطه منتشر شده‌ و ترامپ را به شکل‌های خنده‌دار و کودکانه به تصویر کشیده است را دست به دست می‌کنند.

View this post on Instagram

A post shared by Philip Slein (@philipslein)

از طرفی موج این واکنش‌‌ها دونالد ترامپ را خشمگین کرده است و باعث شد وی در توئیتی نسبت به این موضوع واکنش نشان دهد. او در توئیتی نوشت: «به خاطر امنیت ملی آمریکا باید جلوی ترند شدن این هشتگ گرفته شود.»

View this post on Instagram

A post shared by Baller Alert (@balleralert)

کاربران آمریکایی با جملات آمیخته با طنز به این موضوع واکنش نشان می‌دهند. برخی از کاربران کوچکی میز را با لانه موش و برخی آن را با میز بزرگ بایدن مقایسه می‌کنند و می‌گویند وقتی میز اندازه بزرگسال پیدا نمی‌شود و مجبور می‌شود روی میز کوچک بنشیند.

View this post on Instagram

A post shared by @thezee84

توصیف جمعی از کاربران نیز این است که مردی کوچک، با مغزی کوچک، دستانی کوچک، میزی کوچک و زمان کمی که از ریاست جمهوری‌اش مانده است.

کاربرانی که به حالت نشستن غیرعادی ترامپ اشاره می‌کنند، عنوان می‌کنند چرا او از پوشک استفاده می‌کند و اگر این واقعیت داشته باشد عالی می‌شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала