قرنطینه لاکچری بعلت ویروس کرونا در هتل بیمارستان های شیک تهران +عکس

اشتراک
درمان و قرنطینه لاکچری کرونا در هتل بیمارستان!

به گزارش اسپوتنیک، اخیرا یکی از چهره‌ها و اینفلوئنسرهای اینستاگرامی نوشت که جواب تست کرونای او مثبت و ۲۰ درصد از ریه‌اش درگیر این ویروس شده است.

او عکسی از خود بر روی تخت منتشر کرده است که از دستش رگ گرفته‌اند و داروی کرونا به نام رمدسیویر نیز در اطراف او قرارداده شده است. البته لازم به ذکر است که این اینفلوئنسر معتقد است که این دارو در درمان کرونا موثر نیست.

این اینفلوئنسر هر شب از غذاهایی که از رستوران بیمارستان می‌آورند، عکس و فیلم می گذاشت که شامل چیکن استراگانف، قرمه سبزی و گاهی هم لابستر و پیتزا بوده است.

حرکت این بلاگر سبب شد تا واکنش عده ای از کاربران برانگیخته شود. او در روزهایی که در بیمارستان‌های معمولی جای سوزن‌انداختن نیست و تخت خالی برای بیماران کرونایی پیدا نمی‌شود در هتل بیمارستان لاکچری اقامت داشت تا دوره درمان خود را طی کند. این بلاگر اعلام کرده است که هدف او از انتشار عکس و فیلم تبلیغ نبوده و مبلغ 200 میلیون تومان برای بستری شدن در این بیمارستان هزینه کرده است تا سلامتی خود را بدست آورد.

گفته شده است که این بیمارستان قبلا بر توریسم‌درمانی متمرکز بود و حالا با بسته بودن مرزها، به درمان لاکچری کرونا روی آورده است.

عده ای از کاربران برای این بلاگر آرزوی سلامتی کردند اما در مقابل جمعی از کاربران بیماری او را قبول ندارند و معتقدند که حرکت او تبلیغی برای این هتل بیمارستان بوده است. عده ای از کاربران معتقدند که در این روزها که مردم عادی در تامین مایحتاج خود مانده اند، انتشار چنین تصاویری درست نیست و سبب ناراحتی و جریحه دار کردن احساسات مردم خواهد شد. عده ای از کاربران نیز این اتفاق را حاشیه سازی از سمت بعضی از مخالفان این بلاگر دانستند تا او را به پایین بکشند

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала