کارآفرین جنجال برانگیز با شش دوست دختر باردارش به جشن عروسی آمد

© Fotolia / Marco Scisettiکارآفرین جنجال برانگیز با شش دوست دختر باردارش به جشن عروسی آمد
کارآفرین جنجال برانگیز با شش دوست دختر باردارش به جشن عروسی آمد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در نیجریه ، یک کارآفرین جنجال برانگیز که به نام مایک خوش تیپ شهرت دارد ، به همراه شش دوست دختر باردارش به یک جشن عروسی آمد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از دیلی میل، مایک خوش تیپ ، که نام اصلی او "مایک ازنوالی نووگو" است ، مرد محبوب خانم ها و صاحب یک باشگاه شبانه در بزرگترین شهر نیجریه ، لاگوس است ، میهمان عروسی ویلیامز اوچمبا بازیگر و کمدین نیجریه ای بود.

این مرد زن باز با کت و شلوار صورتی رنگ، شکم های هر یک از همراهانش را که لباس هایی از همان پارچه نقره ای رنگ براق پوشیده بود، به صورت نمایشی نوازش می کرد. وی در اینستاگرام خود نوشت: "این یک حیله سینمایی نیست ... ما بهترین زندگی را داریم."

ثروتمندترین زن ایران برنده مزایده پارچه تمام طلای خانه خدا شد - اسپوتنیک ایران
ثروتمندترین زن ایران برنده مزایده پارچه تمام طلای خانه خدا شد

مایک خوش تیپ به خاطر حرکات عجیب و غریبش معروف است. در سپتامبر 2019 ، او با پنج زن با لباس عروس ژست گرفت و گفت آرزو دارد که با دو دوست دختر سابق و سه دوست دختر فعلی خود  ازدواج کند. در سال 2017 ، وی به دلیل آمدن به جشن عروسی به همراه چند دختر قلاده به گردن ، دستگیر شد.

از صنعت فیلم نیجریه اغلب نالیوود نامیده می شود.سینمای  نیجریه از نظر درآمد و تعداد فیلم های تولید شده در سال بزرگترین صنعت فیلم سازی در آفریقا است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала