شوخی کاربران شبکه های مجازی با توزیع بسته معیشتی با بادمجان +عکس

© Sputnik / Vitaly Timkiv /  مراجعه به بانک تصاویر بادنجان
بادنجان - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تصاویری از توزیع بادمجان توسط جوانان و امام‌جمعه سعدآباد دشتستان بوشهر در یکی از روستاها در فضای مجازی منتشر شد که سبب شوخی و سوژه کاربران شده است!
View this post on Instagram

A post shared by پیام نو (@payameno)

به گزارش اسپوتنیک، کشاورزی به نام علی یزدانی هر سال در زمان برداشت محصولات مزرعه خود، بخشی از محصول خود را در اختیار نیازمندان قرار می‌دهد. به گفته این کشاورز، امسال کار جابه‌جایی و توزیع ۶ تُن بادمجان را به پایگاه بسیج روستای نظر آقا سپرده است. در پایگاه بسیج، این بادمجان ها توسط بسیجیان بسته‌بندی و اعلام شد که خانواده‌هایی که احتیاج به بادمجان دارند، بیایند و برای خود ببرند.
بنابراین این بسته‌ها کمک معیشتی نبوده و علت حضور امام جمعه و رئیس شورای شهر نیز تقدیر از زحمات بسیجیان بوده و با درخواست فرمانده پایگاه، به صورت نمادین چند بسته را به دست مراجعان داده اند.
View this post on Instagram

A post shared by پیام نو (@payameno)

به گفته گروهی از کاربران،به دولت قبل می گفتند دولت سیب زمینی، چون سیب زمینی رایگان بین مردم توزیع کرد و با همین حساب این دولت هم میشود دولت بادمجان! از نگاه این دسته از کاربران، نماد دولت روحانی رنگ بنفش بوده است، بنابراین این دولت بنفش هم که هست پس می شود دولت بادمجان بنفش! عده ای دیگر از کاربران با نگاه طنزگونه، این قضیه به باران بادمجان ربط داده و معتقدند که ایران با بادمجان رابطه خوبی دارد.
بعضی از کاربران نیز عنوان کردند که این حرکت نوعی گداپروری و توهین به مردم است چرا که بادمجان خالی و بدون حتی نان یا چیز دیگر توهین به مردم ایران است. اما در مقابل گروهی از کاربران معتقدند که در این شرایط بد اقتصادی که دولت نیز برنامه مدونی نیز برای کنترل گرانی ها ندارد، کمک مردم به یکدیگر کار اشتباهی نیست.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала