حواشی احتمال شدیدترین بارندگی قرن در ایران +عکس

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر پیش بینی بارش‌ دوباره باران‌ های سیل‌آسا در ایران از فردا
پیش بینی بارش‌ دوباره  باران‌ های سیل‌آسا در ایران  از فردا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ادعای ناسا مبنی بر رویارویی مردم ایران با شدیدترین و سهمگین‌ترین سیل تاریخ ایران با واکنش‌های کاربران در رسانه‌ای اجتماعی همراه شده است.

به گزارش اسپوتنیک، در روز‌های اخیر متنی با عنوان "اطلاعیه مهم ٤٠٢" مبنی بر وقوع شدیدترین بارندگی قرن در ایران از قول ناسا در فضای مجازی دست به دست می‌شود و کاربران به آن واکنش نشان می‌دهند.

این در حالی‌ست که روابط عمومی سازمان هواشناسی ایران صدور چنین اطلاعیه‌ای را تکذیب می‌کند و اعلام کرده است: «هیچگونه اطلاعیه‌ای با عنوان "اطلاعیه ۴۰۲" با مضمون "شدیدترین بارندگی قرن" توسط سازمان هواشناسی کشور صادر نشده است و هرگونه تغییرات جوی تنها از طریق تارنمای سازمان هواشناسی IRIMO.IR و پیامک‌های ارسالی از شماره‌های معتبر سازمان هواشناسی کشور، رسانه ملی و خبرگزاری‌های معتبر اعلام خواهد شد.»

بسیاری از کاربران عنوان می‌کنند از آنجایی که هر زمان دولت ایران خبری را تکذیب کرد صحت پیدا می‌کند، این خبر صحت دارد. این کاربران معتقدند باید به فکر بود و چاره‌ای اندیشید و نسبت به مسائل بی‌تفاوت نبود.

کاربرانی با اشاره به سیل دروازه شیراز عنوان می‌کنند حتی بعد از این اتفاق و غافلگیر شدن مردم، هواشناسی ایران همچنان این موضوع را باور نداشت و همه چیز را عادی جلوه می‌داد.

برخی از کاربران عنوان می‌کنند این خبر صحت ندارد و ناسا هیچ اطلاعیه‌ای در این‌باره منتشر نکرده است اما برخی دیگر از کاربران عنوان می‌کنند ممکن است ناسا خود ابرها را بارور کند و به سوی ایران بفرستد و هیچ چیز بعید نیست.

جمعی از کاربران نیز با کنایه عنوان می‌کنند اگر بگویند که دایناسورها می‌آیند باور می‌‌کنند؛ ایران تست شده‌ی همه بلایای طبیعی است و مردم ایران را از این شایعات هراسی نیست.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала