بخشندگی و رفتار متفاوت فرمانده اسبق نیروی زمینی ارتش ایران +ویدئو، عکس

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / نیروی هوایی ارتش ایران
نیروی هوایی ارتش ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ویدئویی از امیر سرتیپ احمد دادبین در یک بنگاه املاک که در جست و جوی خانه اجاره‌ای است بازتاب وسیعی در شبکه‌های اجتماعی به دنبال داشته است.

به گزارش اسپوتنیک، به تازگی ویدئویی از یکی از فرماندهان اسبق ارتش نیروی زمینی ایران در یک آژانس املاک در فضای مجازی منتشر می‌شود که در آن امیر سرتیپ احمد دادبین، در حال جست‌وجوی خانه اجاره‌ای می‌باشد. گفته می‌شود او خانه خود را به یک نیازمند بخشیده و در حال تخلیه خانه سازمانی است و اکنون نیز به دنبال خانه‌ای برای اجاره کردن در گوشه‌ای از تهران می‌باشد. این ویدئو با بازتاب‌های فراوان در رسانه‌های اجتماعی منتشر می‌شود.

در این ویدئو فردی می‌گوید خانه‌ای در شان پیدا کنید که سرتیپ در پاسخ می‌گوید: «شان؟! شان دیگر چیست؟ من احمد بسیجی‌ام.»
احسان سلطانی از فعالان رسانه‌ای در این باره نوشت: «از دیروز ویدئوی مربوط به تیمسار دادبین، این فرمانده محبوب نیروی زمینی خیلی دیده شد. پیگیری کردم نزدیکانش گفتند با خواست خودش خانه سازمانی را تخلیه می‌کند. سال‌هاست بخشی از حقوقش را می‌بخشد. املاکی ندارد. اکیدا نمی‌خواهد به او کمک شود. ایران چه فرزندانی با چه روح بلندی به خود دیده.»

بسیاری از کاربران از خاطرات دیدار خود با وی و شخصیت و رفتار او می‌نویسند و عنوان می‌کنند کسانی که از نزدیک با تیمسار دادبین ملاقات کرده‌اند، می‌دانند که چه انسان شریفی است. همچنین این کاربران عنوان می‌کنند ایشان بخشندگی می‌کنند و نیازمند نیستند که برخی برداشت‌های نادرستی از این ویدئو داشته‌اند؛ آنها سرتیپ دادبین را نمونه یک انسان واقعی با ثروتی ناتمام به نام انسانیت می‌دانند و معتقدند مسئولین باید این گونه زندگی کنند نه اینکه به دنبال مال دنیا و بیت‌المال باشند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала