پلمب و جریمه برای حراج دردسرساز فروشگاهی در تهران +ویدئو، عکس

© Sputnik / Gennady Melnykپیش بینی رخ دادن رکود بزرگ در آمریکا
پیش بینی رخ دادن رکود بزرگ در آمریکا  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فروشگاهی در شهرک غرب که اقدام به حراج اجناس خود به قیمت ۳۹ هزار تومان کرده بود با تجمع شهروندان توسط ماموران پلیس اماکن استان تهران پلمب شد.

به گزارش اسپوتنیک، به دنبال انتشار ویدئویی از تجمع و هجوم جمعی از شهروندان تهرانی برای خرید اجناس حراج در فضای بسته و بدون رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در فروشگاه کیف و کفش واقع در شهرک غرب در فضای مجازی، موجی از واکنش‌ها و انتقادات کاربران به راه افتاد.

این موضوع به سرعت در دستور کار ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ قرار گرفت و در نهایت این واحد صنفی به علت تخلف مبلغ ۶ میلیون و ۸۴۰ هزار ریال جریمه نقدی و تا اطلاع ثانوی پلمب شد.

کاربران در صفحات اجتماعی این موضوع را مطرح می‌کنند و به آن واکنش نشان می‌دهد. جمعی از این کاربران علت این تجمع را گرانی‌ها و شرایط سخت اقتصادی می‌دانند و زمینه‌ساز این قبیل مشکلات را بی‌تدبیری مسئولان و مدیران در حل مشکلات معیشتی مردم عنوان می‌کنند. جمعی دیگر به این روزهای کرونایی اشاره می‌‌کنند که کادر درمانی و پرستاران را بسیار خسته کرده است و بی‌توجهی گروهی از شهروندان هر روزه بر تعداد جان‌باختگان کرونایی می‌افزاید.

بسیاری از کاربران هم ضمن اظهار تاسف فراوان، عنوان می کنند ارزش ندارد که با چنین تجمعاتی، صف بستن‌ها و سهل‌انگاری‌هایی جان خود و سایر شهروندان را به خطر بیندازیم.

کاربران عنوان می‌کنند اگر شهروندان عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی را گزارش دهند و ستاد ملی مقابله با کرونا نیز به صورت جدی و سخت‌گیرانه با شهروندان و واحدهای صنفی که مقررات و دستورالعمل‌های بهداشتی مربوط به کرونا را رعایت نمی‌کنند برخورد کند شاهد بروز چنین اتفاقاتی نخواهیم بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала