رالی‌های شبانه در خیابان‌های تهران +ویدئو

© Fotolia / Dmitry Perovخودرو در جاده
خودرو در جاده - اسپوتنیک ایران
اشتراک
با افزایش محدودیت‌های کرونایی و خلوت‌تر شدن خیابان‌ها، مسابقات خیابانی در اتوبان‌های پایتخت بیشتر دیده می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک، این روزهای ویدئوهایی از مسابقات اتومبیل‌ رانی و رالی‌های زیرزمینی در تهران منتشر می‌شود که حاکی از این است که شوماخرهای تهرانی برای مسابقه با اتومبیل‌های میلیاردی به اتوبان‌های عریض و طویل شمال شهر تهران می‌روند و رالی‌های شبانه و شرط بندی‌های زیرزمینی برگزار می‌کنند که ممکن است پایان مسابقه با یک جایزه بزرگ، تصادف خودروهای لاکچری و یا مرگ همراه باشد.

کاربران عنوان می‌کنند در حالی که کرونا همچنان در حال کشتار مردم است و مردم در شرایط سختی به سر می‌برند، آقازاده‌ها در تهران در حال مسابقات رالی شبانه هستند و گویا تهران کشور دیگری‌ست که نیمی از آمار فوتی‌ها مربوط به آن است اما همچنان مهمانی‌ها، رستوران گردی و پاساژ گردی‌ها به راه است.

View this post on Instagram

A post shared by Mr. Pers (@mister.pers)

بسیاری از کاربران معتقدند وقتی این افراد به صراحت عنوان می‌کنند که جریمه‌اش را پرداخت می‌کنند این بدین معناست که آنها از نظر مالی مشکلی ندارند و تنها برای تفریح و سرگرمی مسابقات اتومبیل رانی در سطح شهر برگزار می‌کنند و بی‌توجه‌اند به اینکه با این کارشان ممکن است به افراد بی‌گناه آسیب برسانند.
جمعی از کاربران نیز ضمن اظهار تاسف، متعجب هستند از اینکه چگونه این جوانان به کسانی که در انتظار بازگشت‌شان به خانه هستند فکر نمی‌کنند و تا این حد سطحی نگر و هیجانی با مسائل برخورد می‌کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала