جنجال اینستاگرامی دیگر با چالش خانه خالی +ویدئو

© AP Photo / Ross Dettmanاز کار افتادن اینستاگرام
از کار افتادن اینستاگرام - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کاربران در صفحات اجتماعی به چالش خانه خالی واکنش نشان می‌دهند و برخی از چالش‌های اینستاگرامی را غیراخلاقی می‌دانند.

به گزارش اسپوتنیک، اغلب چالش‌های اینستاگرامی ‌با استقبال فراوان روبرو می‌شوند اما برخی از این چالش‌ها نه تنها مورد استقبال قرار نمی‌گیرند بلکه موجب ناراحتی کاربرانی که آنها را نمی‌پسندند می‌شوند. به تازگی بسیاری از کاربران ایرانی در رسانه‌های اجتماعی به چالش‌های غیراخلاقی این روزها اشاره می‌کنند و به تندی از آن انتقاد می‌کنند.

View this post on Instagram

A post shared by دوربین نقطه مخفیه😊 (@durbin.makhfiye) on

دو چالش اخیر پایین کشیدن شلوار والدین و اطرافیان و چالش کسی در خانه نیست به خانه ما بیا یا همان خانه خالی با واکنش‌های فراوان کاربران روبرو شده است که بسیاری آن را زمینه‌ای برای ایجاد ناراحتی و بی‌اعتمادی در اطرافیان کسانی که این چالش‌ها را اجرا می‌کنند می‌دانند و با اطمینان عنوان می‌کنند افرادی که این چالش‌ها را به راه می‌اندازند اهداف پلیدی در سر دارند که یکی از آن رواج بی‌بندوباری و متزلزل کردن بنیان خانواده در ایران است.

در چالش خانه خالی پسران و دختران در مقابل والدین خود و برخی در مقابل همسر خود با تظاهر به اینکه در حال مکالمه با دوست پسر یا دوست دخترشان هستند آنها را از اینکه کسی در خانه نیست آگاه می‌کنند و از آنها می‌خواهند تا کسی در خانه‌شان نیست به خانه بیایند و از این فرصت، برای بودن در کنار هم استفاده کنند.

کاربرانی با بیان اینکه نباید این چالش‌ها عادی شود، عنوان می‌کنند از تماشای این چالش‌ها نه تنها نمی‌توانند بخندند بلکه بسیار ناراحت می‌شوند و چگونه فرزندان به خود اجازه می‌دهند به والدین خود این چنین بی‌حرمتی کنند؟! کاربرانی هم به تبعیض میان دختران و پسران در ایران اشاره می‌کنند و عنوان می‌کنند چگونه پسران در ایجاد روابط جنسی آزاد هستند اما اجازه تن دختران دست خانواده‌هایشان است نه خودشان؟!

این کاربران همچنین عنوان می‌کنند اگر برخی خانواده‌های سنتی می‌توانستند جلوی روابط جنسی زن و مرد پس از ازدواج را هم می‌گرفتند. برخی نیز با کنایه عنوان می‌کنند بهتر است تا این چالش‌ها کشته نداده‌اند زودتر تمام شوند؛ چالش‌هایی که صرفا برای از بین بردن اخلاق و خانواده طراحی شده‌اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала