چه غذاهایی را باید در زمان شیوع ویروس کرونا کنار گذاشت

© Fotolia / Sommai چه غذاهایی را باید در زمان ویروس کرونا کنار گذاشت
 چه غذاهایی را باید در زمان ویروس کرونا کنار گذاشت  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در زمان شیوع ویروس کرونا از خوردن غذاهای پر نمک پرهیز کنید.

به گزارش اسپوتنیک، فیلیپ کوزمنکو، وبلاگ نویس پزشکی در روسیه در مقاله ای می نویسد که چرا در زمان شیوع ویروس کرونا باید میزان مصرف نمک را کاهش داد و الکل را حذف کرد.

امکان ابتلا به ویروس کرونا از طریق غذا - اسپوتنیک ایران
امکان ابتلا به ویروس کرونا از طریق غذا

حفظ تعادل صحیح نمک آب و برای افراد مبتلا به کوويد 19 بسیار مهم است. وبلاگ نویس پزشکی ، فیلیپ کوزمنکو در اين خصوص گفت، بنابراین لازم است که مقدار غذای شور را در رژیم غذایی محدود کرده و الکل را به طور کامل ترک کنیم. به گفته وی، این راه برای درمان موفقیت آمیز بیماری بسیار مهم است.

در ادامه مقاله امده است: "اگر خدای ناکرده، به بیماری کوویید مبتلا شوید، پس باید تعادل نمک آب را در بدن خود حفظ کنید. باید از غذاهای شور پرهیز کنید. نمی توانید مقدار زیادی ماهی شور ، خیار ترشی و غیره بخورید ، باید آب بیشتری بنوشید. همچنین  لازم است مصرف الکل محدود شود ، زیرا در وهله اول به کمبود آب در بدن منجر می شود".

در بیمارستان ها ، رژیم غذایی کاملاً از قوانین درمان پیروی می کند و کسانی که در خانه بیمار هستند باید با دقت انتخاب کنند چه چیزی بخورند و بنوشند.

فیلیپ کوزمنکو در پایان گفت که در واقع، علاوه بر کمبود آب، غذای شور باعث افزایش غلظت خون نیز می شود که برای ویروس کرونا مضر است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала