زندگی خانوادگی دردناک رئیس جمهور جدید آمریکا +عکس

© REUTERS / Brian Snyderپیشتازی بایدن در یکی از ایالات مهم آمریکا
پیشتازی بایدن در یکی از ایالات مهم آمریکا  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
جو بایدن زندگی سختی را پشت سر گذاشته است.

به گزارش اسپوتنیک، با پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، بسیاری از کاربران مشتاق شوند تا زندگی بایدن را بدانند.

View this post on Instagram

A post shared by ✨فارسی ویدئو کلیپ✨ (@farsi_video) on

گفته شده است که جو بایدن زندگی خانوادگی سختی را پشت سر گذاشته است. او در سال ۱۹۶۶ در حالی‌که هنوز دانشجو بود، با نیلیا هانتر ازدواج کرد. والدین نیلیا در ابتدا نسبت به ازدواج دخترشان با یک کاتولیک موافق نبودند اما در نهایت پذیرفتند. مراسم عروسی این دو در یک کلیسای کاتولیک رومی در شهرک اسکانیتلس در ایالت نیویورک صورت گرفت. حاصل ازدواج نیلیا و جو، سه فرزند به ترتیب در سال‌های ۱۹۶۹، ۱۹۷۰ و ۱۹۷۱ با نام‌های جوزف بایدن سوم ملقب به بو بایدن، رابرت هانتر و نایومی کریستینا بود. نیلیا در سال ۱۹۷۲ هنگام خرید کریسمس به همراه دختر یک ساله‌شان در تصادف رانندگی کشته شد. پسران بایدن از این تصادف با جراحات جزئی جان به در بردند. بایدن در سال ۱۹۷۷ با جیل تریسی جیکابز ازدواج کرد و از او دختری به نام اشلی دارد.

View this post on Instagram

A post shared by euronews persian (@euronews_persian) on

پسر بزرگ جو بایدن، چندین سال پیش بر اثر سرطان مغز به شکل بسیار دردناکی درگذشت.
بسیاری از کاربران نسبت به زندگی خانوادگی بایدن واکنش نشان دادند. عده‌ای از کاربران معتقدند که او به دلیل سختی هایی که دیده است چیزی برای از دست دادن ندارد، بنابراین خدا به داد کشورهای جهان سوم باید برسد. در مقابل، عده‌ای دیگر از کاربران عنوان کردند که او معنای درد را درک کرده است بنابراین متوجه تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ایران آن هم در برهه شیوع کرونا خواهد شد و آن را خواهد برداشت.
بعضی از کاربران نیز با نگاه طنزگونه معتقدند که او با دردهایی که کشیده است دیگر اعصاب ندارد و ممکن است انتقام بلاهای روزگار را از ملت ایران بگیرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала