واکنش‌‌ها به پست جنجالی بانوی بازیگر ایرانی مقیم آلمان +عکس

اشتراک
پست جدید مهناز افشار با حواشی بسیاری در صفحات اجتماعی همراه شده است.

به گزارش اسپوتنیک، مهناز افشار بازیگر شناخته شده و پرحاشیه ایرانی که مدتی‌ست به خارج از ایران مهاجرت کرده است بار دیگر در فضای مجازی جنجال ایجاد کرد.

View this post on Instagram

A post shared by Mahnaz Afshar (@mahnaz_afshar) on

او با انتشار تصویری از خود در صفحه اینستاگرامش با واکنش و انتقاداتی از سوی طرفدارانش و سایر کاربران روبرو شد. این تصویر منتشر شده یک نقاشی به حالت نیمه برهنه از اوست که در کپشن این پست نیز نوشته شده است: "من صدای سبز خاک سربی‌ام، صدایی که خنجرش رو به خداست، صدایی که توی بهت شب دشت، نعره‌ای نیست ولی اوج یک صداست"

View this post on Instagram

A post shared by مجله طنز و سرگرمی |tanzrom (@tanzrom) on

برخی از طرفداران افشار با تحسین وی اقدام او را به نوعی جسارت تعبیر می‌کنند و او را حمایت می‌کنند. آنها معتقدند او حق دارد به هر شکل که تمایل دارد زندگی کند چراکه که دیگر در ایران نیست که محدودیت‌ها شامل حالش شود.

View this post on Instagram

A post shared by حواشی هنرمندان (@hashiye_plustv) on

برخی از طرفدارانش و جمعی از کاربران فضای مجازی این اقدام را نوعی غرب‌زدگی، حماقت و چهره واقعی او و اتفاقی که عجیب و غیرقابل پیش‌بینی نبود می‌خوانند و عنوان می‌کنند در حالی که ایران را ترک کرده است به دنبال تایید از سوی ایران و ایرانیان است. کاربرانی نیز این اتفاق را کشف حجاب عنوان می‌دانند و با کنایه عنوان می‌کنند او دیگر به ابران برنمی‌گردد و اقامت گرفته است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала