دستگیری امام زمان جعلی در ماهشهر +عکس

© Fotolia / Branislavشکنجه های وحشتناک در زندان های داعش
شکنجه های وحشتناک در زندان های داعش - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مردی که خود را امام زمان معرفی کرده بود در ماهشهر دستگیر شد.

به گزارش اسپوتنیک، خبر دستگیری مردی که در روز چهارشنبه در میدانی در ماهشهر در استان خوزستان با لباسی متفاوت ظاهر شد و خود را امام زمان معرفی کرده است، در چند روز گذشته در فضای مجازی منتشر می‌شود و انتشار این خبر با واکنش‌های جمعی از کاربران در فضای مجازی همراه شده است.

View this post on Instagram

A post shared by خبر فارسی2 | news_farsei2 (@news_farsei2) on

این مرد بعد از آن که در میدانی در ماهشهر ادعا کرد امام زمان است برای مردم کمی سخنرانی کرد و سپس با تاکسی از آنجا دور شد ولی در نهایت توسط پلیس شهر دستگیر شد.
کاربرانی عنوان می‌کنند این اتفاق تازه‌ای نیست و پیش‌تر نیز شخصی خود را امام زمان معرفی کرده بود که اکنون در ترکیه زندگی می‌کند، اما باید مجازاتی سخت برای این افراد در نظر گرفته شود تا آنها به خود اجازه ندهند اعتقادات مردم را به سخره بگیرند.

View this post on Instagram

A post shared by Qom Like | قم لایک (@qomlike) on

بسیاری از کاربران با کنایه و تمسخر به این ماجرا واکنش نشان می‌دهند و با اشاره به ظاهر شخص دستگیر شده با لباس‌های عجیب و ماسک، عنوان می‌کنند جالب است که او پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده است اما مگر نه اینکه امام زمان اسب دارد چرا وی که چنین ادعایی دارد با تاکسی در شهر رفت و آمد می‌کند و چرا در روز چهارشنبه ظاهر شده است، انتظار می‌رفت روز جمعه ظهور کند.

View this post on Instagram

A post shared by بورا پرس | BuraPress (@burapress) on

جمعی نیز عنوان می‌کنند این شخص که خود را امام زمان معرفی کرده و ادعا می‌کند با خدا و عالم معنوی ارتباط دارد ماسک زده است اما برخی با وجود آمار بالای جان‌باختگان و گسترش بیش از پیش ویروس کرونا همچنان آن را نادیده می‌گیرند و از زدن ماسک خودداری می‌کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала