آگهی فروش و معاوضه زنجیر آقای گل دنیا در سایت دیوار +عکس، ویدئو

اشتراک
در سایت خرید و فروش دیوار آگهی‌هایی مبنی بر فروش زنجیر تازه به سرقت رفته علی دایی منتشر می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک، در چند روز گذشته خبرهای فراوانی از به سرقت رفتن زنجیر علی دایی و تلاش او برای پیدا کردن سارقان در فضای مجازی منتشر می‌شود که واکنش کاربرانی را به دنبال داشته است.

View this post on Instagram

. جزئیات سرقت از علی دایی در خیابان آصف سرهنگ محمد کالوسی، سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ: حوالی ساعت ۱۸ عصر روز چهارشنبه (۷ آبان ماه) علی دایی به همراه فرزندش در حال خروج از دفتر کارش در خیابان آصف بود که ناگهان دو فرد سوار بر موتورسیکلت به او نزدیک شدند، گردنبند طلای او را به سرقت بردند و متواری شدند. طبق گفته او و بررسی تصاویر دوربین‌های در محل، دو نفر سوار بر موتورسیکلت از پشت به این فوتبالیست سابق کشورمان نزدیک شده و در عرض چند ثانیه گردنبند را از گردن دایی کشیده و متواری شدند. با توجه به اینکه دو سارق از پشت به دایی و دخترش نزدیک شدند، به نظر نمی‌رسد که آنان از قبل شناسایی شده باشند یا حتی سارقان از این موضوع که از چه کسی سرقت می‌کنند، با خبر باشند و قصد قبلی در کار بوده باشد. ارزش گردنبند مسروقه به گفته علی دایی حدود ۸۰ میلیون تومان است . #دایی #علی_دایی #فوتبال #فوتبالیست #پرسپولیس #تراختور #ورزشی #دزد #دزدی #سرقت #طلا #گردنبند #زنجیر #زنجیر_علی_دایی #سرقت_از_علی_دایی #نورا #سلاح_سرد #دعوا #گردنبند_مسروقه #کرونا #ماسک #آنلاین_نیوز #لایک #فالو #شات .

A post shared by آنلاین نیوز (@onlinenews_agency) on

اما خبری که به تازگی توجه کاربران را در فضای مجازی به خود جلب کرده است فروش این زنجیر تازه به سرقت رفته است که با عنوان فروش زنجیر شهریار فوتبال ایران در آگهی‌های فروش سایت دیوار به چشم می‌خورد. در این آگهی ذکر شده است که این زنجیر با کفش زنانه دارای جعبه هم معاوضه می‌شود.

View this post on Instagram

A post shared by Mr. Pers (@mister.pers) on

بسیاری از کاربران عنوان می‌کنند با توجه به اینکه سارق زنجیر علی دایی دستگیر شده است این آگهی تنها برای جذب مخاطب بیشتر به این شکل منتشر شده است و شخصی که این آگهی را منتشر کرده است قصد داشته بدین طریق درخواست بیشتری برای رابطه جنسی دریافت کند.

View this post on Instagram

A post shared by MOHAMMADREZA MIRSHAHVALAD (@mrmirshah) on

کاربران ضمن اظهار تاسف از گسترش فساد اخلاقی و فحشا در ایران، عنوان می‌کنند اگر مدیران و مسئولین این سرزمین قدری برای جوانان تلاش می‌کردند که در یاس و ناامیدی رها نشوند اکنون آنها اقدام به خودسوزی، دزدی، تن فروشی و هزاران اشتباه دیگر نمی‌کردند.

View this post on Instagram

A post shared by ✨فارسی ویدئو کلیپ✨ (@farsi_video) on

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала