رونمایی و آغاز به کار تاکسی هوایی در استان فارس ایران +عکس

© Photo / Kitty Hawk / Richard LordAir taxi Cora
Air taxi Cora  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مدیر فرودگاه بین‌المللی شهدای شهرستان لامرد از راه‌اندازی اولین تاکسی هوایی ایران و آمادگی برای ارائه خدمات خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، سهراب عزیزی مدیر فرودگاه بین‌المللی شهدای شهرستان لامرد فارس طی همایش مدیران فرودگاه‌های جنوب در ایران از راه‌اندازی نخستین تاکسی هوایی ایران در لامرد خبر داد و گفت: «ظرفیت هر تاکسی هوایی لامرد ۶ نفر است که دو تاکسی هوایی اختصاصی برای فرودگاه بین‌المللی شهدای لامرد خریداری شده است و از این پس تاکسی‌های هوایی لامرد آماده ارائه خدمات به اقشار مختلف جامعه در هر مکان (پرواز‌های داخلی و خارجی) و زمان هستند.»

همچنین وی عنوان کرد که پرواز‌های لامرد به مقصد شیراز، تهران، دبی، جزیره سیری و بندرعباس می‌باشد و با اشاره به افتتاح مرکز آموزش خلبانی هواپیمای لایت در لامرد فارس، اظهار داشت که علاقه‌مندان به حرفه خلبانی می‌توانند با مراجعه به فرودگاه بین‌المللی شهدای لامرد برای شرکت در کلاس‌های آموزشی مربوطه نام نویسی کنند. این خبر مورد توجه کاربران در شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت و واکنش‌های آنان را به دنبال داشته است.

View this post on Instagram

A post shared by shiraz |اول فارس (@aval_fars) on

گروهی از کاربران این اتفاق را گامی برای پیشرفت‌های بعدی می‌دانند و از آن استقبال می‌کنند. این گروه از کاربران عنوان می‌کنند اینها همان هواپیماهای شخصی می‌باشند که مجوز خرید و استفاده از آنها به خلبان‌های بازنشسته داده می‌شود و تا ۲۰ نفر نیز ظرفیت دارند.

View this post on Instagram

A post shared by لست سکند | LastSecond.ir (@lastsecondtours) on

گروه دیگری از کاربران عنوان می‌کنند راه‌اندازی تاکسی هوایی ضرورت ندارد و بهتر است به وضعیت تاکسی‌های زمینی سر و سامان داده شود. جمعی از کاربران نیز با کنایه عنوان می‌کنند این مدل از پهپادهای آمریکایی تقلید شده‌ است و با کیفیتی که می‌توان حدس زد چگونه است مرگ مسافران حتمی خواهد بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала