در بهترین نقاط شمال تهران خانه اجاره کنید

© Photoآپارتمان در دولت
آپارتمان در دولت  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بسیاری از مسئولان فعال در حوزه مسکن ایران در صدد هستند تا با اتخاذ راهکارهایی به کنترل این بازار بپردازند.

درحالی‌که بازار مسکن در شرایط نامناسبی به سر میبرد و میزان عرضه و تقاضا با یکدیگر تناسبی ندارد بسیاری از مسئولان فعال در حوزه مسکن در صدد هستند تا با اتخاذ راهکارهایی به کنترل این بازار بپردازند این در حالیست که برخی از کارشناسان بر این باورند که  با این روند تا پایان سال 99 متوسط قیمت مسکن هر ماه حدود 10 درصد افزایش خواهد یافت و متوسط قیمت به متری 35 میلیون تومان میرسد  بنابراین در چنین شرایطی به نظر میرسد که در این برهه زمانی و با توجه به گسترش  سریع بیماری کرونا دولت باید از ابزارها و سیاست هایی بهره گیرد تا میزان جابه‌جایی‌ها کاهش یابد و متقاضیان خرید و اجاره مسکن بیش از این دچار آسیب نشوند.

اجاره آپارتمان در دولت

اگر علاقه‌مند به زندگی در محله‌های شمال تهران هستید به طور حتم محله پر طرف‌دار دولت یا همان شهید کلاه‌دوز می‌تواند گزینه مناسبی به شمار رود. این محله که در منطقه 3 شهرداری تهران قرار گرفته است یکی از محله‌های مرفه نشین تهران محسوب می‌شود بنابراین افرادی که از بودجه کافی جهت خرید خانه در این محله برخوردار نیستند با اجاره آپارتمان در دولت می‌توانند زندگی در محله‌ای اعیان‌نشین را تجربه کنند.

محله شهید کلاه‌دوز یا دولت که از غرب به خیابان شریعتی و از شرق به پاسداران می‌رسد یکی از مناطق پرتردد تهران به شمار می‌رود زیرا اطراف این خیابان مملو مغازه‌ها و فروشگاه‌های جذاب است که ساکنان و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در دولت در صورت سکونت در این محله به‌راحتی می‌توانند اقدام به خرید مایحتاج خود کنند.

در مسیر خیابان دولت چهارراه اختیاریه، چهارراه دیباجی، چهارراه قنات، بلوار کاوه و سه‌راه نشاط قرار دارد که در تمامی این خیابان‌ها آپارتمان‌هایی با بهترین امکانات وجود دارد به همین دلیل متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در دولت متناسب با نیاز خود می‌توانند در این خیابان‌ها به جستجوی ملک بپردازند.

از ویژگی‌های محله دولت می‌توان به آب‌وهوای مطلوب، دسترسی مناسب و وجود تمامی امکانات در این محله اشاره کرد که تمامی این موارد باعث شده که شمار متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در دولت به‌عنوان محله‌ای قدیمی و با اصالت زیاد باشد.

در ابتدای محله دولت قبرستان ارامنه وجود دارد که به یکی از اماکن تاریخی این محله تبدیل شده است و سالانه شمار زیادی از گردشگران و توریست‌ها برای مشاهده این قبرستان به محله دولت مراجعه می‌کنند بنابراین متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در دولت در محله‌ای با اصالت و قدیمی سکونت می‌کنند.

باتوجه‌به قیمت بالای خرید آپارتمان در این محله کسانی که علاقه‌مند به اجاره آپارتمان در دولت هستند نیز باید از بودجه مناسبی برخوردار باشند زیرا قیمت اجاره آپارتمان در دولت نیز بالاست.

اجاره آپارتمان در اندرزگو

یکی از محله‌های صاحب‌نام شمال تهران منطقه اندرزگو است. این محله که در منطقه 1 تهران قرار دارد مملو از رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های مدرن و لوکس است که طرف‌داران زیادی را در بین قشر جوان جامعه دارد به همین دلیل به‌صراحت می‌توان گفت که بیشتر متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در اندرزگو قشر جوان جامعه هستند.

محله معروف اندرزگو در بیشتر نیمه شب‌ها به دلیل باز بودن رستوران‌ها، فست‌فودها و کافی‌شاپ‌ها از ترافیک سنگینی برخوردار است بنابراین اگر در پی سکونت در محله‌ای آرام و دنج هستید برای خرید و اجاره آپارتمان در اندرزگو می‌توانید کوچه‌های آرام اطراف این بلوار را بررسی کنید.

از لحاظ ساختار محلی می‌توان گفت که بافت محله اندرزگو تلفیقی از بافت سنتی و مدرن است در این محله در کنار خانه‌های ویلایی و 2 طبقه، آپارتمان‌ها و برج‌های لوکس با بهترین امکانات و متریال ها ساخته شده که این منطقه را به محله‌ای مدرن تبدیل کرده است به همین دلیل متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در اندرزگو با هر سلیقه‌ای می‌توانند در این محله اقدام به تهیه مسکن موردنیاز خود و خانواده کنند.

محله اندرزگو دارای خیابان‌های معروفی است که بسیاری از افراد علاقه‌مند به سکونت در این خیابان‌ها هستند. اشکستان پور، عبدالهی، ارکیده، طالقانی و چیذری از معروف‌ترین خیابان‌های محله اندرزگو به شمار می‌روند که به دلیل برخورداری از آپارتمان‌هایی با بهترین امکانات از لحاظ قیمتی از سایر نقاط این محله گران‌تر هستند به همین دلیل متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در اندرزگو در این خیابان‌ها باید بودجه بالاتری را در نظر بگیرند.

از نظر وجود مراکز تجاری و خرید نیز در شرایط مناسبی قرار دارد. مرکز خرید ساینا، فرمانیه، رویان نور، دریای نور، اندرزگو و آوان از مراکز خرید این محله هستند که با برخورداری از مغازه‌ها و فروشگاه‌های لوکس محصولاتی را با بالاترین قیمت‌ها عرضه می‌کنند بنابراین مراجعه کنندگان برای خرید از این مراکز باید از سطح اقتصادی بالایی برخوردار باشند.

محله اندرزگو به لحاظ خدمات بهداشتی و درمانی نیز از امکانات مناسبی برخوردار است. وجود بیمارستان توان‌بخشی رفیده، ساختمان پزشکان اندرزگو، کلینیک الماس فرمانیه و کلینیک امید از مراکز بهداشتی این محله هستند که وجود این مراکز شرایطی را ایجاد کرده که ساکنان و متقاضیان خرید و اجاره آپارتمان در اندرزگو در صورت ضرورت قادر باشند از خدمات این مراکز استفاده کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала