جنجال افزایش آگهی‌های تن فروشی در سایت دیوار +عکس

© Sputnik / Evgeny Yepanchintsevزنان در ملاقات با مردان خوش چهره و خوشتیپ از کفش پاشنه بلند استفاده می کنند
زنان در ملاقات با مردان خوش چهره و خوشتیپ از کفش پاشنه بلند استفاده می کنند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کاربران ایرانی به نمونه‌های مختلف آگهی‌ برای درخواست روابط جنسی در سایت‌های خرید و فروش واکنش نشان می‌دهند.

به گزارش اسپوتنیک، به تازگی کاربران توئیتری از حجم بالای آگاهی‌های عجیب و هنجار شکن با کلیدواژه‌های خاص در سایت "دیوار" که برای درخواست رابطه جنسی ثبت شده‌اند، اشاره می‌کنند و از آن به تندی انتقاد می‌کنند.

بسیاری از این کاربران ضمن اظهار تاسف از اینکه سایت‌های مختلف خرید و فروش از جمله "دیوار" فساد و فحشا را تسهیل کرده‌اند عنوان می‌کنند که روزانه تعداد زیادی از آگهی‌های ثبت شده در این سایت‌ها کاذب و قلابی می‌باشند که با عناوین مختلفی همچون مدلینگ، منشی، خانم جهت امور منزل، ماساژور، لباس زیر زنانه و به تازگی میز بیلیارد، پارتنر مطالعه و کفش مجلسی زنانه با قیمت توافقی منتشر می‌شود که غالبا تنها گزینه چت آنها فعال است و امکان تماس با آنها وجود ندارد.

View this post on Instagram

A post shared by 🌏تبلیغات در ۴ پیج🌍 (@majaleh_javanan) on

این کاربرانی از تایید این گونه آگهی‌ها توسط سایت "دیوار" با تعداد بسیار زیاد و عدم نظارت در این حوزه متعجب هستند و عنوان می‌کنند بدیهی است تا زمانی که مرجعی برای نظارت و بررسی منظم و سخت‌گیرانه‌ای بر این حوزه وجود نداشته باشد، انتشار این دست آگهی‌ها همچنان ادامه خواهد داشت.

View this post on Instagram

A post shared by فرامدرسه- Dr. Tavakoli (@faramadreseh) on

برخی از کاربران نیز با کنایه عنوان می‌کنند که درخواست رابطه جنسی به این روشنی دیگر تابو نیست و پلیس فتا دیگر حواسش به هیچ چیز نیست، از طرفی وقت این است که رکورد سرچ کفش زنانه در سایت دیوار را در گینس ثبت کنیم. برخی دیگر از کاربران اما مطرح کردن این مسائل را اغراق و تفسیر شخصی جمعی از کاربران می‌دانند که باعث دامن زدن به مسائل پوچ می‌شود.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала