جنجال بانوی بازیگر ایرانی و ناراحتی‌های او از کارگردان محبوب +ویدئو

اشتراک
سحر زکریا خطاب به مهران مدیری: فکر کنید من یک سر چهار راهی هستم !

به گزارش اسپوتنیک، مدتی است که بانوی بازیگر ایرانی سحر زکریا، از شرایط بازیگری در ایران و اینکه دیگر به او نقشی نمی دهند شاکی است و در شبکه های اجتماعی خبرساز شده است.

View this post on Instagram

A post shared by @v2fun on

سحر زکریا در رابطه با انتقادهای اخیرش در خصوص خانه نشین شدن و بی کاری در یک مصاحبه دوستانه گفته است که اگر می گویید من بی استعداد هستم، تا حالا چند نفر داشتیم که نقش مقابل آقای مهران مدیری را بازی کنند، یعنی من در حال حاضر که 46 ساله ام ، شده ام یک پیرزن فرتوت که کاری نمی تواند انجام دهد؟
او در لایوی که اخیرا در شبکه های اجتماعی منتشر شده و دست به دست می چرخد عنوان کرده است که از مهران مدیری دلخور هستم

این بانوی بازیگر معتقد است که 3 سال بر سر کار قهوه تلخ به کارگردانی مهران مدیری بوده و نتوانسته کار دیگری را قبول کند و در نهایت دستمزد خود را از تهیه کننده دریافت نکرده است

سحر زکریا در این لایو جنجالی خطاب به مهران مدیری عنوان کرده است که آقای مدیری که برای یک سر چهارراهی ناراحت می شود، من سحر زکریا اکنون یک سر چهارراهی هستم و از تو کمک می خواهم.

او همچنین ادامه داد که ما سر کار قهوه تلخ شش ماه حقوق نگرفتیم اما بخاطر شما به سر کار آمدیم

View this post on Instagram

A post shared by saharzakaria (@saharzakaria1) on

این بانوی بازیگر معتقد است که چون سال ها با مهران مدیری بازی و کار کرده است اکنون نیز باید او را در کارهای خود سهیم کرده و اجازه دهد تا او نقش آفرینی کند. او همچنین معتقد است که بعد از بازی با اقای مدیری تاوان داده که چرا کمدی بازی کردم
بسیاری از کاربران معتقدند که سحر زکریا با سریالهای مهران مدیری معروف شد و قبل از آن کسی او را زیاد نمی شناخت بنابراین باید از معروفیت خود در جهت بهتری بهره می برد. به گفته این دسته از کاربران، اگر مهران مدیری در هر سریال و فیلم خود از بازیگران یکسانی استفاده کند، کارهای او دیگر جذاب نخواهند بود و کارگردان مختار است با توجه به شخصیت های سریال، بازیگر مناسب آن را انتخاب کند. این دسته از کاربران معتقدند که این نمک نشناسی است که بازیگری که بخاطر حرفه ای بودن یک کارگردان معروف شده است اینگونه از او گلایه کند و عنوان کند که تاوان داده ام.
در مقابل عده ای دیگر از کاربران معتقدند که مافیای بازیگری سبب می شود تا یک بازیگر معروف و یا یک بازیگر منزوی شود. آنها معتقدند که مهران مدیری به این علت که سحر زکریا دستمزد خود را در کار قهوه تلخ دریافت نکرده باید در کار دیگری برای او جبران کند. این دسته از کاربران معتقدند که اگر اکنون مهران مدیری کارگردانی موفق است بخاطر بازیگرانی است که در گذشته با او همکاری کرده اند.
عده ای دیگر از کاربران نیز معتقدند که این بازیگر در گذشته گیر کرده است و باید برای آینده خود شغل دیگری انتخاب کند. او باید از قبل پیش بینی این روزها را می نمود چون کار بازیگری شغلی همیشگی نیست.
گروهی دیگر از کاربران نیز معتقدند که این جنجال ها در فضای مجازی برای معروفیت دوباره است و بسیاری از بازیگران از این حربه استفاده می کنند که تا حدودی موفقیت آمیز است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала