هشدار برای کسانی که ناهار نمی خورند

© Depositphotos.com / Syda_Productions هشدار برای کسانی که ناهار نمی خورند
 هشدار برای کسانی که ناهار نمی خورند  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
خطر امتناع از خوردن ناهار بسیار بالا است، زیرا ناهار اصلی ترین وعده غذایی است.

به گزارش اسپوتنیک، آندری بوبروفسکی ، متخصص تغذیه گفت که افرادی که به طور منظم ناهار را حذف می کنند در معرض مشکلات سلامتی هستند.

شایعاتی درباره غلات صبحانه  - اسپوتنیک ایران
شایعاتی درباره غلات صبحانه

بسیاری از مردم فکر می کنند که خوب است که صبح بخورید، اما بعد از ظهر نباید غذا بخورند. با این حال متخصصان تغذیه نظر متفاوتی در این مورد دارند. آندری بوبروفسکی ، متخصص تغذیه ، استادیار دانشکده پزشکی دانشگاه ایالتی سن پترزبورگ ، در مصاحبه با اسپوتنیک گفت ، وعده غذایی اصلی و حداکثر کالری بالا باید در وعده ناهار باشد.
وی گفت: "اگر متخصصان تغذیه هنوز در مورد فواید صبحانه بحث می کنند ، هیچ صحبتی در مورد ناهار وجود ندارد. از نظر رژیم های غذایی مدرن و تجربه عملی ، همیشه باید ناهار وجود داشته باشد. سیستم گوارش ما عادت دارد که حداکثر کالری ، حداکثر مقدار غذا را در وعده ناهار دریافت کند. از لحظا جسمی و روحی فعالیت ها نشان می دهد که ناهار اصلی ترین و بالاترین کالری را باید شامل شود".
فکر نکنید اگر به دلیل مشغله کاری مرتب ناهار را حذف یا از آن صرف نظر می کنید ، می توانید چند کیلوگرم وزن کم کنید. این عمل برعکس خواهد بود و نمی توان از عواقب جدی دیگر برای بدن جلوگیری کرد.
تخم مرغ صبحانه ای برای کاهش وزن است. تخم مرغ حاوی پروتئین سالم است، که به همراه سایر مواد مفید، به شما امکان می دهد احساس سیری را برای مدت طولانی تری حفظ کنید. مطالعه دانشمندان آمریکایی نشان داد افرادی که تخم مرغ را برای صبحانه ترجیح می دهند در مقایسه با افرادی که عادت دارند صبحانه با نان تست بخورند، وزن خود را تقریباً دو برابر وزن کم می کنند. از سوی دیگر، صبحانه های حاوی غلات بسیار مهم هستند. این مواد منبع فیبر است، که هرکسی که می خواهد وزن خود را کاهش دهد، فقط باید این مواد را در رژیم غذایی خود گنجانده شود. غلات منبع کربوهیدراتهای پیچیده ای هستند، که اگر در طول روز مجبور به ورزش باشید، بسیار مفید هستند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала