نسبت تعداد روزهای کاری با خرید آیفون ۱۲ +عکس

© AP Photo / Marcio Jose Sanchezفروش نوبت در صف مشتاقان خرید آیفون جدید به یک قیمت باور نکردنی
فروش نوبت در صف مشتاقان خرید آیفون جدید به یک قیمت باور نکردنی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
با چند روز در کشورهای مختلف می توان آیفون ۱۲ را خریداری کرد؟

به گزارش اسپوتنیک، با رونمایی از گوشی جدید آیفون ۱۲ و کارایی‌های آن بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی مختلف سراسر دنیا خواهان خرید آن شدند.

در یک تصویر، کاربران شبکه های اجتماعی ارتباط میان تعداد روزهای کار و خرید آیفون را در کشورهای مختلف جمع‌آوری کردند که این تصویر پربازدید شده است.
به گفته این تصویر در استرالیا و آمریکا با توجه به اندازه مالیات در ایالت های مختلف حدودا می توان با ۷ روز کار به طور متوسط این گوشی را تهیه کرد در حالیکه در سوییس با ۵ روز کار می توان این گوشی را خریداری نمود.

View this post on Instagram

A post shared by تلفیقی از هنر و زیبائی (@talfighi_az_honar) on

این رقم در کشورهای سنگاپور، امارات متحده عربی، ژاپن و کانادا حدود ۱۰ روز است و در فرانسه، آلمان و انگلیس می توان ۱۲ روزه به آن رسید. اگر در مالزی و چین کار می کنید ۳۰ روزه و در روسیه، مکزیک، ، لائوس و مصر به ترتیب با ۵۰، ۶۰، ۱۳۵ و ۱۵۰ روز کار می توان آن را خریداری کرد. اما این رقم در ایران معادل به ۵۰۰ روز یا به عبارتی یکسال و ۱۳۵ روز است که در مقایسه با کشورهای دیگر رقم بالایی است.
View this post on Instagram

A post shared by موبو خان (@mobokhancom) on

بسیاری از کاربران معتقدند که در ایران به علت وجود تحریم ها این رقم بسیار بالاست و اصلا جالب نیست تا حدود یکسال و نیم کار به یک گوشی بینجامد.
عده ای دیگر از کاربران معتقدند که تا یکماه کار برای خرید آیفون رقم مناسبی است اما بیشتر از آن ارزش ندارد. بعضی از کاربران با اشاره به عدم وجود شارژر و هندزفری در گوشی های جدید آیفون، نسبت به قیمت آن معترضند و معتقدند که شرکت اپل باید کمی از سود خود کم کند و به فکر مردم جهان سوم هم باشد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала