واکنش کاربران نسبت به فوت بنیانگذار معبد نیایش رئیس جمهور آمریکا +ویدئو، عکس

© AFP 2023 / Noah Seelamبوسا کریشنا راجو کشاورز ۳۸ ساله اهل جنوب هند
بوسا کریشنا راجو کشاورز ۳۸ ساله اهل جنوب هند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فوت مرد هندی که با ساخت معبدی برای ترامپ روزی چند بار در مقابل مجسمه ی او نیایش می‌کرد!

به گزارش اسپوتنیک، بوسا کریشنا راجو، کشاورز هندی ۳۱ ساله‌ ای بود که در یک روستای دورافتاده در هند با ساخت معبدی برای ترامپ روزی چند بار در مقابل مجسمه ی او نیایش می‌کرد. او پس از شنیدن ابتلای ترامپ به ویروس کرونا، برای سلامتی و بهبود حال او ۴ روز را روزه گرفته و در روز ۴ام بدلیل ایست قلبی درگذشت.

View this post on Instagram

A post shared by sarzamin_javid_ (@sarzamin_javid_iran_) on

این کشاورز به عنوان سرسخت ترین طرفدار ترامپ در شبکه های اجتماعی معرفی شده است که به خاطر او جان خود را از دست داد. به گفته دوستان راجو، این کشاورز هندی پس از مثبت شدن تست کرونای دونالد ترامپ و ملانیا ترامپ، بانوی اول آمریکا به شدت شوکه شد و شب‌های بسیاری را بیدار مانده و برای سلامتی وی دعا کرده بود.
بسیاری از کاربران با تعجب از این طرفدرا سرسخت معتقدند که پرستیدن یک شخص توسط شخص دیگر را متوجه نمی شوند. عده ای دیگر از کاربران نیز با نگاه طنزگونه عنوان کردند که احتمالا این کشاورز در دعاهای خود درخواست کرده بود که درد و بلای ترامپ به سر او بخورد و برای همین درجا مرد! بعضی از کاربران عنوان کردند که انسان موجودی عجیب است و البته هندی ها عجیب ترند. گروهی از کاربرن نیز معتقدند که بعضی از هندی ها تا دیروز گاو می پرستیدند و امروز ترامپ را به جای او می پرستند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала