انفجار گوشی معلم اهوازی در اثر استفاده از الکل +عکس

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر پرقدرت ترین گوشی هوشمند جهان
پرقدرت ترین گوشی هوشمند جهان  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
چگونه از انفجار گوشی جلوگیری کنیم؟

به گزارش اسپوتنیک، یک معلم اهوازی به نام آرزو مرواریدی که گوشی خود را با الکل ضدعفونی کرده بود،  بلافاصله با گوشی خود تماس می‌گیرد، موبایل کنار صورتش منفجر می‌شود و دو روز بعد به علت سوختگی و عفونت ناشی از سوختگی موبایل فوت می‌کند.

View this post on Instagram

A post shared by کاریاب چالوس متل قو (@karyab_chalous_motelghoo) on

این اتفاق سبب شد تا کاربران شبکه های اجتماعی را به فکر فرو برد تا این چنین اتفاقاتی دیگر نیفتد. گفته شده است که دلیل آتش‌سوزی و انفجار گوشی این معلم 32 ساله، استفاده از الکل زیاد برای ضدعفونی کردن تلفن همراه بوده است. همچنین گفته شده است که گرمای ایجاد شده در اثر استفاده از گوشی می تواند الکل را مشتعل کند.
View this post on Instagram

A post shared by پولسازی | هوش مالی | لایف پلاس (@hoshmali____) on

برای جلوگیری از چنین اتفاقاتی که منجر به انفجار گوشی یا حتی مرگ می شود باید برای ضدغفونی کردن گوشی، آن را خاموش کنیم. سپس مواد ضدعفونی کننده را روی دستمال و نه روی گوشی اسپری کرده و با دستمال گوشی را ضدعفونی کنیم. سپس اجازه دهیم گوشی بین 2 تا 3 دقیقه استراحت کند تا اثر الکل از روی آن محو شود. در این فاصله گوشی به شارژ زده نشود و روشن نشود. برقراری تماس در این حالت نیز بسیار خطرناک است. پس از چند دقیقه که اثر الکل از روی گوشی محو شد می توان از گوشی استفاده نمود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала