بهترین پکیج دوربین مداربسته تحت شبکه چیست ؟

© Photo / amniatcctvبهترین پکیج دوربین مداربسته تحت شبکه چیست ؟
بهترین پکیج دوربین مداربسته تحت شبکه چیست ؟ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دوربین های مداربسته امروزه به یکی از مهمترین تجهیزات نظارتی بمنظور بالا بردن میزان نظارت اماکن مردم مورد استفاده قرار می گیرند.

اگر دقت کرده باشید متوجه می شوید آنها امروزه در انواع مکانهای باز مانند خیابان ها ،جاده ها، پارک ها و... ---و همچنین در بسیاری از اماکن بسته مانند منازل ، سازمانها، اداره جات و ..مورد استفاده قرار می گیرند.این دوربین های مداربسته از گذشته تا به امروز از نظر تکنولوژی و کارایی به 3 دسته آنالوگ ، AHD ، تحت شبکه (IP) تقسیم می شوند. که در این بین دوربین های مداربسته تحت شبکه از جدیدترین و پیشرفته ترین نوع در خانواده دوربین های مداربسته می باشند .

دوربین های مداربسته تحت شبکه برخلاف 2 نوع قبلی تصاویر بصورت دیجیتالی ثبت می شوند که از نظر کیفیت فوق العاده می باشند و برای مکان هایی امنیتی که نیاز به تصویر برداری با کیفیت می باشند استفاده از دوربین های مداربسته تحت شبکه بمنظور نظارت بهتر توصیه می شود. همچنین برای نصب دوربین مدار بسته و راه اندازی این مدل از دوربین مدار بسته بدلیل اینکه باید از روش شبکه بندی استفاده شود نیاز به داشتن مقداری دانش شبکه می باشد و همچنین از لحاظ قیمت هم نسبت به نوع قدیمی تر گران می باشد که این از معایب این نوع از دوربین های مداربسته تحت شبکه می باشد.

© Photo / amniatcctvبهترین پکیج دوربین مداربسته تحت شبکه چیست ؟
بهترین پکیج دوربین مداربسته تحت شبکه چیست ؟ - اسپوتنیک ایران
بهترین پکیج دوربین مداربسته تحت شبکه چیست ؟

اما با این حال دارای امکانات سخت افزاری و نرم افزاری بمنظور نظارت بهتر کاربر در این دوربین های مداربسته ارائه شده است که دوربین های مداربسته آنالوگ و AHD از ارائه آنها به کاربران عاجز می باشند، پس اگر دغدغه مالی ندارید و می خواهید یک دوربین مداربسته با بهترین کیفیت تصویر بهمراه بروز ترین امکانات جهت سهولت بهتر در نظارت از محلتان داشته باشید ، دوربین مداربسته تحت شبکه می تواند بهترین انتخاب در این رابطه باشد.

در پاسخ به این سؤال می توان از شرکت هایی برای تهیه  دوربین های مداربسته تحت شبکه استفاده کرد که دارای در مرحله اول دارای مجوز رسمی از سوی اتحادیه صنف دوربین های مداربسته باشد و در گام دوم دارای رزومه درخشان در این زمینه باشد که در این صورت مشتری می تواند بدون اینکه دغدغه ای در هریک بخش های کیفیت دوربین مداربسته ، قیمت خرید و خدمات پس از فروش داشته باشد اقدام به خرید از چنین فروشگاه و اماکنی داشته باشد.  همچنین در صورتیکه اگر مشکلی از سوی این شرکت ها و فروشگاه گریبان گیر مشتری شود، کاربر می تواند این موضوع را از طریق اتحادیه پیگیری کند و نسبت به رفع آن اقدام کند.

برای نصب دوربین های مداربسته از چه نوع  نصاب هایی باید استفاده کرد؟

نصب دوربین های مداربسته یکی از مهمترین قسمت ها از نظر مراحل مشاوره تا راه اندازی آن می باشد و برای اینکه مشکلی پیش نیاید لازم است که کار نصب به تمیزی و دقت هرچه تمام تر انجام شود بدین صورت که مشکلاتی از نظر نویز ویا  اتصالی در در هنگام استفاده از دوربین های مداربسته پیش نیاد و یا اینکه  نصابان سوء استفاده هایی از نظر سیستم کاربر نداشته باشند که باعث ایجاد خسارت های مالی و یا جانی شود. برای جلوگیری از چنین مشکلاتی پیشنهاد می شود از نصابانی استفاده شود که دارای کارت نصابی در این زمینه باشند . این کارت نصابی از سوی اتحادیه صنف دوربین های مداربسته به این نصابان اعطاء می گردد، بدین صورت که  اتحادیه از آنها 2 آزمون بمنمظور سنجش دانش فنی نصاب بمنظور درست و تمیز انجام دادن هرچه بهتر کار نصب و سپس سوء سابقه آنها را مورد بررسی قرار می دهد تا از /ایجاد سوء استفاده های که باعث ایجاد خسارت های جانی و مالی به مشتریان می شود جلوگیری بعمل آورد.

چگونه با اطمینان خرید دوربین مدار بسته را انجام دهیم

بهتر است دوربین مداربسته و دیگر سیستمهای نظارتی /حفاظتی خود را از فروشگاه ها و شرکتهایی تهیه کرد که در مرحله اول دارای سابقه درخشان کاری باشند و در مرحله دوم که بسیار هم مهم میباشد دارای مجوز رسمی از سوی اتحادیه صنف دوربین های مداربسته باشند. وجود این دو قابلیت در کنار هم باعث می شود که شرکت ارائه دهنده این تجهیزان نظارتی در مرحله اول محصولاتی را به مشتریان عرضه کند که دارای کیفیت های لازم بمنظور رفع نیاز مشتریان را بخوبی بر آورده کند و سپس  این کالا با قیمتی مناسب بهمراه ضمانت و خدمات پس از فروش دوربین مدار بسته معتبر به مشتریان عرضه می شود. که در صورتیکه اگر این دوربین های مداربسته و دیگر تجهیزات نظارتی از یک مکان نامعتیر خریداری شود می تواند در یکی از مواردی را که گفته شد ، مشکلاتی را برای مشتریان بهمراه آورد . پس بنابراین طبق گفته های اتحادیه صنف دوربین های مداربسته به مشتریان تأکید می شود سیستم های نظارتی / حفاظتی خود را حتماً از یک دارای مجوز از سوی اتحادیه و دارای رزومه درخشان هستند خریداری کنند تا از ایجاد مشکلات برای آنها جلوگیری بعمل آید. مشکلی از سوی شرکت گریبان گیر مشتری شد بتوان آنرا از طریق اتحادیه پیگیر کرد.

نکته : فقط باید این نکته را در نظر داشت که اتحادیه صنف دوربین های مداربسته مشکلاتی را پیگری می کند که کاربر این تجهیزات نظارتی را از محلی تهیه کرده است که دارای مجوز از همین اتحادیه باشد. در غیر این صورت اتحایده در صورت مشکل هیچ شکایتی را قبول نمی کند.

در پایان می توان گفت که دوربین های مداربسته تحت شبکه جدیدترین نوع از خانواده دوربین های مداربسته می باشند. که با اینکه دارای قیمت بالایی می باشند اما دارای بالاترین کیفیت تصویر ممکن از خانواده دوربین های مداربسته بواسطه همین دوربین های مداربسته تحت شبکه صورت می گیرد که علاوه بر آن دارای انواع امکانات سخت افزاری و نرم افزاری بمنظور راحت کردن هرچه بهتر نظارت برای کاربران می باشد که دوربین های مداربسته آنالوگ و AHD از ارائه چنین قابلیتی عاجز می باشند .

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала