واکنش کاربران به فیلمی تلخ و تحسین‌برانگیز از مامور شهرداری +ویدئو

اشتراک
اقدام مامور شهرداری برای بازگشایی ترافیک با واکنش‌های انتقادی کاربران از مدیر روابط عمومی سازمان پسماند تهران در فضای مجازی همراه شده است.

به گزارش اسپوتنیک، در چند روز اخیر مسعود عابدی مدیر روابط عمومی سازمان پسماند شهرداری تهران با انتشار ویدئویی در فضای مجازی از کم توجهی شهروندان در دوران شیوع کرونا و انداختن زباله در خیابان و جوی آب گلایه کرد و نوشت: «این عزیزان، همکاران من در معاونت خدمات شهری و سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران هستند و در بحبوحه شیوع کرونا مشغول جمع کردن زباله‌هایی هستند که برخی شهروندان کم توجه به جای انداختن در مخازن، در خیابان و جوی آب رها می‌کنند که باعث آب گرفتگی و کثیفی شهرمان می‌شوند.»

View this post on Instagram

A post shared by Rouydad24 (@rouydad24.ir) on

ویدئو چند ثانیه‌ای که مامور شهرداری بدون داشتن لباس مناسب و تجهیزات لازم با سر در آب جمع شده در خیابان فرو می‌رود تا زباله‌ای که مسیر آبرو را بسته است باز کند در رسانه‌های اجتماعی بسیار خبرساز شد و انتقادهای فراوانی به آن وارد شد.
بسیاری از کاربران اقدام این مامور را وظیفه‌شناسی می‌دانند و ضمن تحسین تلاش ستودنی وی عنوان می‌کنند بعید است افرادی که زباله‌های خود را در خیابان‌ها و معابر می‌اندازند از دیدن این ویدئو متاثر شوند اما دولتمردان باید ببینند و شرم کنند از اینکه ساده‌ترین امکانات در اختیار کارگران شهرداری قرار نمی‌گیرد که آنها مجبور نباشند این چنین در آبگرفتگی‌ها فرو روند و سلامت خود و خانوادشان به خطر بیفتد.

کاربران عنوان می‌کنند فرقی ندارد ماسک باشد یا برگ درخت وقتی سیستم فاضلاب شهر نادرست باشد آبگرفتگی‌ها در معابر شهری همیشه وجود خواهد داشت. کاربرانی نیز خطاب به مسعود عابدی که این ویدئو را منتشر کرد عنوان می‌کنند بهتر است به جای اینکه در باب فداکاری کارگران شهرداری قلم‌ فرسایی کنید و کم‌کاری‌های خود و همکارانتان را حاشا کنید قدری وظیفه‌شناس باشید.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала